زمینه اشتغال دانشجویان و نسل جوان در صنعت مهیا شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان تأکید کرد: با توجه به توصیه‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست‌های ابلاغی باید زمینه اشتغال دانشجویان و نسل جوان در صنعت مهیا شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، علیرضا فیروزفر در نشست شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه دانشگاه باید در سال جدید با توجه به شعار سال مشخص کند در کجای این معادله قرار دارد و حتی می‌تواند برای تولید و رفع موانع مؤثر واقع شود، اظهار کرد: رفع موانع برای تولید و اشتغال دغدغه مقام معظم رهبری است، از این رو باید همه بخش‌ها در راستای نیل به این هدف مهم گام بردارند.

وی با بیان اینکه موضوعات روز جامعه با مسائل ۱۰ سال گذشته متفاوت است، اضافه کرد: نیروی انسانی مهم‌ترین سرمایه دانشگاه‌هاست و باید در روند توسعه منطقه‌ای مؤثر واقع شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با تأکید بر اینکه دانشگاه‌ها نباید به مقدرات منطقه‌ای خود بی‌تفاوت باشند، توضیح داد: وظیفه دانشگاه‌ها آموزش صرف نیست و آموزش بخشی از وظایف اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی است.

زمینه اشتغال دانشجویان و نسل جوان در صنعت مهیا شود

فیروزفر یادآور شد: با توجه به توصیه‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست‌های ابلاغی باید زمینه اشتغال دانشجویان و نسل جوان در صنعت مهیا شود.

وی متذکر شد: براساس پنج تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با دستگاه‌های اجرایی و تولیدی استان زمینه فعالیت دانشجویان در صنعت مهیا شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =