پروژه های فناورانه برای رفع تحریم تا پایان دولت به نتیجه می رسند

معاون علمی و فناوری از به نتیجه رسیدن طرح های فناورانه در راستای رفع تحریم و پروژه های اولویت دار تا پایان دولت خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ سورنا ستاری امروز در مراسم رونمایی و افتتاح مراکز نوآوری در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران که با حضور رئیس دانشگاه تهران و رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران گفت: اتفاقات خوبی در حوزه نوآوری‌ها در این دانشگاه رخ داده است.

وی افزود: «شهر دانش» یکی از این اقداماتی بوده که به صورت جدی در این دانشگاه مورد پیگیری قرار گرفته و معاونت علمی با تمام قدرت از این پروژه حمایت می‌کند.

معاون علمی و فناوری افزود: تعداد شرکتهای دانش بنیان در این دانشگاه رو به افزایش هستند که تلاش می‌شود این روند جهش قابل توجهی داشته باشد.

وی در خصوص تحریم‌ها و اولویتهای معاونت علمی گفت: به دلیل اینکه همچنان بحث تحریم‌ها وجود دارد از این رو موضوع تحریم در اولویت ما هم هست و پروژه‌های که از سال گذشته در راستای رفع تحریم وجود دارد توسط معاونت علمی تا پایان دولت به نتیجه می رسند.

به گفته ستاری، علاوه بر آن پروژه‌های کلان معاونت علمی که فرایند کمی تا رسیدن به تجاری سازی دارند را پیگیری می‌کنیم که تا پایان دولت به نتیجه برسند.

وی ادامه داد: پروژه مترو ملی، برقی سازی حمل و نقل و آموزش از جمله پروژه‌هایی هستند که در صدد هستیم به نتیجه برسانیم.

معاون علمی افزود: امسال به طور خاص بر آموزش تمرکز داریم و تمام پلتفرم‌های آموزش و ایده‌های جدید که برای تحول آموزش توسط محققان ارائه می‌شوند مورد حمایت قرار می‌گیرند و از اولویت‌های معاونت علمی در حوزه دیجیتال است.

وی ادامه داد: همانند سالهای گذشته این پروژه‌ها در معاونت پیگیری می‌شوند و خوشبختانه بودجه معاونت با اهتمام دولت و مجلس مناسب است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =