بازی استقلال در بین بازی‌های به یادماندنی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار سه تیم ایرانی از جمله استقلال را در زمره بازی‌های به یادماندنی مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا قرار داده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، یک گزارش و نظرسنجی را در ارتباط با دیدارهای به یاد ماندنی مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در سال‌های گذشته منتشر کرده است.

در این نظرسنجی نام سه تیم ایرانی هم دیده می‌شود. دیدار استقلال با السد قطر در سال ۲۰۱۷ در مرحله پلی آف در شرایطی برگزار شد که استقلال موفق شد در ضربات پنالتی و با نتیجه ۴ بر ۳ به پیروزی برسد. در آن مسابقه، «ژاوی هرناندز» بازیکن السد بود و برای نخستین بار طعم تقابل با هواداران فوتبال ایران را می‌چشید.

دیدار سایپا با الریان قطر در سال ۲۰۱۹ هم در این گزارش قرار دارد. سایپا با هدایت علی دایی برابر الریان با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد و از راهیابی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان باز ماند.

در همین سال تیم ذوب آهن موفق شد الغرافه قطر را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست بدهد و با هدایت علیرضا منصوریان به مرحله گروهی راه یابد. ذوب آهن در شرایطی به پیروزی رسید که ابتدا با دو گل بازیکنان الغرافه از جمله مهدی طارمی عقب افتاد اما با درخشش «اوساگونا» و ارسلان مطهری نتیجه را جبران کرد.

نکته جالب اینجاست که هدایت استقلال در سال ۲۰۱۷ و زمانی که این تیم موفق شد السد قطر را حذف کند بازهم بر عهده منصوریان بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =