حاج محمود نرفته از مسجد سلیمان برگشت

سرمربی اسبق استقلال با نفتی‌های مسجد سلیمان به توافق نرسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمدرضا ولی‌زاده؛ پس از شکست دو بر صفر نفت مسجد سلیمان در برابر شاگردان ساکت الهامی در نساجی مازندران از سری مسابقات هفته نوزدهم لیگ‌برتر جام خلیج فارس، داریوش یزدی از سمت خود استعفا داد.

یزدی که پس از فسخ قرارداد مجتبی حسینی با نفتی‌ها و پیوستن او به تیم اسبقش، ذوب‌آهن اصفهان، هدایت نماینده استان خوزستان را برعهده گرفته بود، در پایان دیدار با نساجی و پس از کسب نتایج ضعیف با این تیم، از سرمربی‌گری این تیم کناره‌گیری کرد.

گزینه بومی در راه خروج

پس از جدا شدن مجتبی حسینی از نفت مسجد سلیمان که نتایج مطلوبی را در نیم فصلِ اول لیگ بیستم کسب کرده بود، حمید درخشان به عنوان سرمربی نفتی‌ها از سوی مدیران این تیم انتخاب شد، اما پس اعتراض هواداران به این انتخاب، داریوش یزدی به عنوان گزینه بومی هواداران، سرمربی نفت مسجد سلیمان شد، اما حالا تنها پس از گذشت چند هفته، راه یزدی و نفت از یکدیگر جدا شد.

فکری و بازگشت به شهر اولین‌ها

پس از استعفای داریوش یزدی، از محمود فکری به عنوان اصلی‌ترین گزینه هدایت نفتی‌ها یاد می‌شد، سرمربی اسبق استقلال که چندی پیش به دلایل متعددی از تیم محبوبش جدا شد، پس از چند هفته استراحت و خانه‌نشینی، در آستانه هدایت تیمی قرار گرفت، که با خودِ محمود فکری صعود به لیگ‌برتر از لیگ آزادگان را جشن گرفته بود.

فکری در قامت سرمربی در لیگ‌برتر کار خود را با نساجی مازندران آغاز کرد و پس از نتایجی درخشان راهی استقلال شد، اما شرایط آن طور که باید برای فکری و دستیارانش خوب پیش نرفت، تا حاج محمود آبی‌ها، با حواشی فراوان و در کمترین زمان ممکن به سمت درب‌های خروج باشگاه روانه شود، فکری در نساجی ۱۰ مسابقه بدون شکست را تجربه کرد ولی در استقلال بعد از ۱۶ هفته حضور، با ۲۷ امتیاز و کسب ۷ برد، ۶ مساوی و ۳ شکست، نیمکت استقلال را در رتبه سوم جدول‌ رده‌بندی تقدیم فرهاد مجیدی کرد.

باتوجه به خاطره خوش نفتی از شماره شش اسبق استقلال، محمود فکری یک گزینه معقول و مطلوب برای نماینده استان خوزستان محسوب می‌شد.

حاج محمود نرفته، برگشت!

اما پس از گذشت چند ساعت از خبر مذاکره جدی مسجد سلیمانی‌ها با محمود فکری، طبق شنیده‌ها، مذاکرات طرفین به توافق ختم نشد و به دلیل مشکلات متعدد نفتی‌های مسجد سلیمان که در سالیان اخیر به شدت با آنها دست و پنجه نرم می‌کند، سرمربی‌گری محمود فکری در نفت مسجد سلیمان منتفی شده است.

بازگشت یزدی یا افاضلی؟

گویا با منتفی شدن سرمربی‌گری فکری در شهر اولین‌ها، داریوش یزدی در آستانه بازشت به تیم شهرش قرار گرفته و احتمالا در دیدارهای آینده هم روی نیمکت نفتی‌ها خواهد نشست. گرچه از هومن افاضلی هم به عنوان یکی از گزینه‌های نزدیک به نیمکت مسحد سلیمانی‌ها یاد می‌شود.
به هرحال باید دید سرنوشت یکی دیگر از تیم‌های نفتی فوتبالِ ما که هرساله با مشکلات فراوانی روبه‌رو هستند، در آینده چه می‌شود.

گفتنی است نفت مسجد سلیمان با کسب ۲۰ امتیاز در رده دوازدهم جدول هجده تیمی لیگ‌برتر قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =