اختتامیه جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور به تعویق افتاد

مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت از تعویق برگزاری اختتامیه سی‌وپنجمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور به دلیل اوج گرفتن شیوع ویروس کرونا در شهر تهران و بنا بر دستور ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت از تعویق برگزاری آیین اختتامیه سی‌وپنجمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه‌های کشور که بنا بود یک‌شنبه ۲۲ فروردین ماه جاری در سالن همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شود خبر داد.

بنابر اعلام این مرکز، بر اساس دستور ستاد ملی مقابله با کرونا به جهت شیوع بالای ویروس کرونا در کشور و همچنین قرمز شدن تهران به دلیل ابتلا و مرگ و میر بالا در اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹، برگزاری هر گونه مراسم، تجمع و همایشی تا عبور از خیز چهارم کرونا در کشور ممنوع اعلام شده است که بر این اساس اختتامیه سی‌وپنجمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه‌های کشور علی‌رغم تمامی برنامه‌ریزی‌های انجام شده لغو شد.

بر این اساس برگزاری این مراسم منوط به عادی‌تر شدن شرایط تهران به لحاظ شیوع ویروس کرونا و اعلام آن از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا خواهد بود.

معاون مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت در خصوص زمان احتمالی برگزاری آیین اختتامیه سی‌وپنجمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور به خبرنگار مفدا، گفت: با توجه به نزدیکی به ماه مبارک رمضان امیدواریم که با رعایت کردن دستورالعمل‌ها از سوی مردم  و عادی‌تر شدن شرایط، بتوانیم اختتامیه جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه‌های کشور را در اواسط و یا انتهای ماه مبارک رمضان برگزار کنیم که اطلاع رسانی در این خصوص در زمان خود انجام خواهد شد.

گفتنی است پیش از این دبیرخانه سی‌وپنجمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه‌های کشور مستقر در مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت از برگزاری اختتامیه جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان در ۲۲ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰ خبر داده بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =