نحوه فعالیت و حضور کارکنان دانشگاه تهران اعلام شد

معاونت اداری و مالی دانشگاه تهران طی اطلاعیه‌ای نحوه و شرایط حضور کارمندان دانشگاه را اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، معاونت اداری و مالی دانشگاه تهران در اطلاعیه‌ای نحوه و شرایط حضور کارمندان دانشگاه را از امروز چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است:
نظر به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا، به منظور جلوگیری از شیوع بیماری و لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، با توجه بخشنامه شماره ۳۷۴۸۹۹، ۲۷ آبان ۱۳۹۹ سازمان اداری و استخدامی کشور و با عنایت به قرار گرفتن شهر تهران در وضعیت قرمز نحوه حضور کارکنان دانشگاه تهران از تاریخ ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ تا اطلاع ثانوی به شرح زیر اعلام می‌شود:

-کلیه مدیران محترم دانشگاه اعم از مدیران ستادی و رؤسای پردیس‌ها و معاونان، رؤسای دانشکده‌ها و معاونین، مدیران گروه‌ها و رؤسای ادارات موظف به نظارت بر حضور و فعالیت‌های پرسنل واحد خود قرار دارد.

- رؤسا و معاونان اداری مالی واحدها ترتیبی اتخاذ کنند تا امور و فعالیت‌های مربوطه با یک سوم حضور فیزیکی کارمندان و دو سوم به صورت دورکار با شرایط زیر انجام گیرد:

الف) کارکنان بیش از ۵۵ سال سن، افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای خاص یا آسیب‌پذیر و مادران دارای فرزند زیر ۶ سال در اولویت استفاده از دورکاری هستند.

ب) آن دسته از افرادی که با موافقت مدیر مربوطه از طریق دورکاری وظایف خود را انجام می‌دهند، دورکاری خود را به صورت روزانه از طریق سامانه، ثبت و مدیریت مربوطه در صورت موافقت تأیید کند. در صورت عدم تأیید مدیر مربوطه، غیبت منظور خواهد شد.

پ) ساعت کاری افرادی که ملزم به حضور یا به صورت نوبتی در محل کار هستند از ۷:۳۰ لغایت ۱۴:۳۰ (با ۳۰ دقیقه شناور) تعیین می‌شود.

ضمناً در خصوص ایام نوروز ۱۴۰۰، طبق سال گذشته، ضروری است کلیه پرسنلی که در بازه زمانی اول تا سیزدهم فروردین ۱۴۰۰، در محل کار حضور نداشتند نسبت به ثبت درخواست مرخصی استحقاقی، "به ازای هر روز یک درخواست جداگانه"، اقدام کنند. این درخواست‌ها به صورت سیستمی به مرخصی تشویقی تبدیل خواهد شد. در صورتی که درخواستی ثبت نشده باشد غیبت لحاظ شده و غیبت به کسر از حقوق تبدیل خواهد شد. تأکید می‌شود درخواست‌هایی که به صورت چند روز متوالی ثبت شوند قابل تبدیل به تشویقی نخواهند بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =