چرا از پیروزی‌های دولت فیلم نمی‌سازید؟/ زیر بار سیستم کوپنی نرفتیم

رئیس‌جمهور با بیان اینکه نباید واقعیت‌ها را تحریف کنیم، گفت: چرا با پول ملت برای پیروزی سیاسی مردم و دولت با رهبری رهبر معظم انقلاب فیلم درست نمی‌کنید؟

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز (چهارشنبه) در جلسه هیئت دولت اظهار کرد: یکی از افتخارات دولت دوازدهم این است که طوری کشور را مدیریت کرد که حتی دشمنان ما اعتراف دارند فشار حداکثری شکست خورده است. ما در دولت بگونه‌ای مقاومت کردیم که هیچ تردیدی در شکست دشمن وجود ندارد.

روحانی با بیان اینکه اگر ایستادگی و تحمل سختی‌ها توسط مردم نبود ما شرایط دیگری داشتیم، گفت: دولت حتی در این جنگ سه ساله حاضر نشد توصیه برخی دوستان را عمل کند مبنی بر اینکه برای ارزاق عمومی و کالای‌های ضروری سیستم کوپنی برقرار شود. ما زیر بار این سیستم نرفتیم.

وی با بیان اینکه امروز آمریکا به دنبال مذاکره مستقیم یا غیرمستقیم با ایران است، گفت: برخی رسانه‌ها می‌خواهند این پیروزی عظیم تاریخی را بپوشانند. برای اولین بار در تاریخ آمریکا، دولت قبلی منزوی‌ترین دولت در مجامع بین‌المللی، افکار عمومی و حتی در میان دوستان سنتی خود بود.

رئیس‌جمهور گفت: چرا با پول ملت برای پیروزی سیاسی مردم و دولت با رهبری رهبر معظم انقلاب فیلم درست نمی‌کنید؟ نباید واقعیت‌ها را تحریف کنیم.

ادامه دارد...

کد خبر: 1092495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =