نقش رژیم صهیونیستی در حمله به کشتی ایرانی در دریای سرخ

بر اساس اخبر منتشر شده توسط الجزیره، روز سه شنبه در حالی که مذاکرات هسته‌ای با کشورهای اروپایی در وین در جریان بود، یک کشتی ایرانی با نام «ساویز» در دریای سرخ هدف مین‌های سنگین قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بین‌الملل ایسکانیوز، روز سه شنبه در حالی که مذاکرات هسته‌ای با کشورهای اروپایی در وین در جریان بود، یک کشتی ایرانی با نام «ساویز» در دریای سرخ هدف مین‌های سنگین قرار گرفت.

بر اساس اخبار منتشر شده از سوی خبرگزاری الجزیره، رژیم صهیونیستی به مقامات آمریکایی اطلاع داده که کشتی مذکور را در تلافی آنچه اقدامات ایران خوانده شده، مورد حمله قرار داده است. کشتی باری ایرانی در حالی مورد حمله قرار گرفته که در نزدیکی سواحل جیبوتی لنگر انداخته بود. لازم به ذکر است که حمله مذکور از سوی سخنگوی وزارت امور خارجه مورد تایید قرار گرفته است.

در همین راستا، برخی خبرگزاری‌های عربی که نامی هم از منابع خود منتشر نکرده‌اند، فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا در این خصوص فقط اظهار کرده که «از گزارش رسانه‌ها درباره حمله به کشتی ساویز در دریای سرخ مطلع بوده است». این درحالی است که بر اساس منابع مذکور، رژیم صهیونیستی قبل از حمله به ایالات متحده در مورد اقدام خود هشدار داده بود. در بیانیه «ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا» گفته شده که: «ما می‌توانیم تایید کنیم که هیچ یک از نیروهای آمریکایی در این حادثه نقشی نداشته‌اند». در بخش دیگری از این بیانیه آمده: «ما هیچ اطلاعات دیگری برای ارائه در این خصوص نداریم».

انتهای پیام/

کد خبر: 1092536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =