ابراهیم صادقی روی لبه تیغ

ابراهیم صادقی در حالی دومین نیم فصل لیگ بیستم را سپری می‌کند که شرایطش با خطر جدی سقوط به لیگ یک روبرو شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمدرضا ولی‌زاده؛ با شکست یک بر صفر شاگردان ابراهیم صادقی در سایپا، مقابل سپاهان اصفهان، نارنجی‌پوشان تهران وارد بحران شدند و فاصله‌ آنها تا منطقه قرمز جدول رده‌بندی به عدد ۲ رسید.

۸ بازی، یک برد و بس!

در هشت هفته اخیر، سایپا با هدایت ابراهیم صادقی تنها موفق به کسب یک پیروزی آن هم در مقابل استقلالِ محمود فکری کسب کرده است و در هفت دیدار مابقی هم متحمل پنج شکست شده است، خودروسازان در دو دیدار دیگر هم دو تساوی کسب کرده‌اند تا از ۲۴ امتیاز ممکن تنها ۵ امتیاز را بدست آورده باشند.

بی‌تغییر در حوالی سقوط

لیگ نوزدهم هم سایپایی‌ها با ابراهیم صادقی کار را آغاز کردند و در پایانِ فصل نوزدهم با کسب ۲۹ امتیاز از ۳۰ مسابقه در رده چهاردهم جدول‌ رده‌بندی قرار گرفتند و تا روزهای پایانی لیگ خطر سقوط را در نزدیک‌ترین نقطه حس کردند اما این فصل هم شرایط سایپایی‌ها چندان مساعد نیست. حالا در لیگ بیستم ابراهیم صادقی با سایپا در نوزده هفته تنها ۱۸ امتیاز دارد و در رده سیزدهم جدول رده‌بندی قرار گرفته است. گویا این فصل هم تغییر خاصی در سایپا ایجاد نشده و خودروسازان با صادقی در حوالی سقوط قرار دارند.

پایین جدولی‌ها متحول شدند و سایپا متحیر

اگر پنج تیم پایین جدولی را مدعی سقوط بدانیم، نفت مسجد سلیمان، سایپا، ذوب‌آهن، نساجی و ماشین‌سازی از اصلی‌تربن گزینه‌های سقوط هستند. به جز ماشین‌سازی که باتوجه به اوضاع و احوالی که دارند، یک سهمیه سقوط را برای خود رزرو کرده‌اند اما حالا با نتایج خوبی که ذوب‌آهن با مجتبی حسینی گرفته است و ساکت الهامی هم نساجی را متحول کرده است

سایپا بیش از قبل، سقوط به دسته پایین‌تر را حس می‌کند.

احتمال تغییرات در کادرفنی بالا است

باتوجه به نتایج ابراهیم صادقی در سایپا در دو فصل اخیر، حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که احتمال تغییر در کادرفنی سایپا بسیار بالا است. در نهایت باید دید سرنوشت ابراهیم صادقی در سایپا چه می‌شود و خودروسازان در این فصل از مسابقات چه رتبه‌ای را در جدول رده‌بندی کسب می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =