شمارش معکوس در آخرین فرصت محمد دانشگر!

ماجرای اخیر مدافع جنجالی استقلال حالا به حساسترین نقطه ممکن رسیده، چرا که امروز آخرین مهلت تکمیل لیست آسیایی است و تا به این لحظه خبری از نام محمد دانشگر در این لیست نمی‌باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، هادی شاه‌مرادی؛ امروز آخرین فرصت محمد دانشگر برای همراهی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا است. بازیکنی که به دلیل مسائل انضباطی مورد غضب فرهاد مجیدی قرار گرفته، تا به این لحظه شانس حضور مجدد در تیمش را به دست نیاورده است.

در حالی که برای تکمیل لیست تیم‌ها جهت حضور در فصل جدید لیگ قهرمانان، فقط تا پایان امروز فرصت باقی است، شنیده‌ها حکایت از آن دارد که سرمربی استقلال دیگر تمایلی به استفاده از این مدافع ندارد.

ظهر روز گذشته ۱۸ فروردین برخی رسانه‌ها از برگزاری جلسه کمیته انضباطی و ابراز ندامت محمد دانشگر و جریمه نقدی وی خبر دادند و از بخشش احتمالی او صحبت به میان آوردند اما نه تنها این موضوع به تایید مسئولان باشگاه استقلال نرسید، بلکه تغییری در تصمیم مجیدی هم ایجاد نکرد.

دانشگر در دقایق پایانی نیمه اول دیدار استقلال و پیکان در جام حذفی به خاطر دفع اشتباه فرشید اسماعیلی به این بازیکن حمله کرد و در رختکن نیز کار را به درگیری فیزیکی کشاند تا پس از اخراج وی، تصور همه از علت غضب فرهاد مجیدی به این موضوع معطوف شود اما حمایت‌های اینستاگرامی اسماعیلی و دانشگر از یکدیگر و عدم تغییر در تصمیم مجیدی کافی بود تا مشخص شود آنچه باعث تصمیم قاطع مربی استقلال شده، درگیری دانشگر با بهزاد غلامپور بین دو نیمه بازی با پیکان بوده است.

محمد دانشگر در فصول اخیر توسط مربیان مختلف استقلال منجمله استراماچونی و فرهاد مجیدی اخراج شده تا از این حیث صاحب رکوردی منحصر به فرد گردد.

مدافع جنجالی آبی‌ها از زمان حضورش در استقلال به واسطه اخلاق خاص و گل‌های حساسش خصوصا در دربی نزد هواداران این تیم محبوبیت ویژه‌ای به دست آورد اما حالا به نظر می‌رسد که رفتارهای پرحاشیه او دیگر خسته کننده شده و شاید به همین دلیل است که در ماجرای اخیر خبری از حمایت هواداران از این بازیکن دیده نمی‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =