نام شهید مدافع حرم در دانشگاه آزاد اسلامی علی‌آباد کتول ماندگار شد

همزمان با آغاز چهارمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم یکی از میدان‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آباد کتول مزین به نام این شهید والامقام شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)،  همزمان با چهارمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم محمدرضا شیبانی‌مجد مراسمی با حضور سردار علی ملک‌شاهکویی فرمانده سپاه نینوای استان گلستان، مجید زمانی فرمانده سپاه شهرستان علی‌آبادکتول، عباس مزرعه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولان این شهرستان، هیئت رئیسه و همکاران دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آباد کتول و خانواده معزز شهید والامقام برگزار و یکی از میدان‌های این واحد دانشگاهی  به‌نام این شهید نامگذاری شد.

نام شهید مدافع حرم در دانشگاه آزاد اسلامی علی‌آباد کتول ماندگار شد

فرمانده سپاه نینوا در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهدای مدافع حرم و شهید گرانقدر محمدرضا شیبانی‌مجد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آبادکتول را همواره کوشا در تعمیق ارزش‌های فرهنگی و انجام فعالیت‌هایی با رویکرد معنوی اعتقادی و علمی پیشرو برشمرد.

وی ابراز امیدواری کرد با انجام چنین اقداماتی بتوانیم در تثبیت و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت پیشرو و فعال بوده و با توجه به شرایط خاص کرونایی که فعالیت دانشجویان را در دانشگاه تحت تأثیر قرار داده در ترویج پیام شهدا و یاد و خاطره آنان کوشا باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092687

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =