بازتاب باخت سنگین العین به فولاد در رسانه‌های امارات

باخت سنگین تیم فوتبال العین به فولاد در رسانه‌های اماراتی بازتاب داشته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ شاید کارشناسان و رسانه‌های فوتبال آسیا انتظار نداشتند بازی تیم العین امارات برابر فولاد ایران در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا با چهار گل به سود نماینده ایران خاتمه یابد. این بازی شب گذشته در شهر ریاض عربستان برگزار شد و فولاد با هدایت جواد نکونام موفق شد ضمن کسب این برد، به مرحله گروهی این رقابت‌ها راه یابد.

روزنامه‌ها و سایت‌های اماراتی بعد از این بازی، بیش از هر چیزی به نخستین ناکامی العین در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان پرداخته‌اند. العین پیش از این سه بار در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان حضور داشت و هر سه بار موفق شده بود با غلبه بر حریفانش راهی مرحله گروهی شود اما فولاد این بار سد راه نماینده امارات شد.

روزنامه البیان با تیتر «العین برای نخستین بار از مرحله پلی آف حذف شد» به این بازی پرداخت. در بخشی از گزارش این روزنامه، ضمن انتقاد از عملکرد العین آمده است: «فولاد از ابتدا بر بازی مسلط بود و سبک بازی خود را به العین تحمیل کرد.»

روزنامه امارات الیوم با اشاره به دریافت چهار گل نماینده امارات، تیتر زد: «العین با باخت ناامید کننده از لیگ قهرمانان خداحافظی کرد».

روزنامه الاتحاد هم نوشت: «خداحافظی العین از مرحله پلی آف لیگ قهرمانان برای نخستین بار در تاریخش».

انتهای پیام/

کد خبر: 1092768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =