ارائه بهترین خدمات با راه‌اندازی پیشخوان دیجیتال

شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین با تشکیل جلسه‌ای به صورت مجازی و با رعایت دستورالعمل‌های سلامت، در خصوص فعالیت‌های دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان در وضعیت قرمز کرونایی، تصمیماتی اتخاذ کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین با تشکیل جلسه‌ای به صورت مجازی و با رعایت دستورالعمل‌های سلامت، در خصوص فعالیت‌های دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان در وضعیت قرمز کرونایی، تصمیماتی اتخاذ کرد. در این جلسه که به صورت اضطراری و به منظور تعیین خط‌مشی فعالیت دانشگاه های آزاد اسلامی استان قزوین با حضور هیات رییسه استان، واحد قزوین، واحد تاکستان، واحد بویین زهرا، مراکز تابعه و مدیران اجرایی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان برگزار شد، جزئیات فعالیت‌های کارکنان و نحوه‌ ارائه‌ خدمات به دانشجویان بررسی و تصمیماتی در این خصوص اتخاذ شد.

 اصغر کشت‌کار در این جلسه با تاکید بر حفظ سلامت کارکنان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گفت: در عین حال معتقدیم نباید به کار دانشجویان و امور جاری دانشگاه هم خللی وارد شود و سعی بر انجام تمامی امور و ارائه‌ خدمات مطلوب به صورت مجازی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین با تاکید بر دانشگاه دیجیتال، گفت: برای پاسخ‌ گویی بهتر به ارباب رجوع به زودی پیشخوان دیجیتال راه‌ اندازی خواهیم کرد تا بتوانیم بهترین خدمات را به صورت غیرحضوری به دانشجویان عزیز ارائه دهیم.

وی با اشاره به لزوم انجام تمام امور جاری دانشگاه، اظهار داشت: همکاران محترم به صورت دورکاری، امور را به بهترین شکل انجام خواهند داد.

در این جلسه اعضای هیات رئیسه دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان قزوین نیز با بررسی مسائل مختلف و بیان نظرات خود، در خصوص مواردی مانند نحوه‌ حضور کارکنان، ارائه‌ی خدمات به دانشجویان، کارآموزی برخی رشته ها و مسائل جاری دانشگاه، تصمیماتی اتخاذ کردند.

شایان ذکر است، دانشجویان و کارکنان گرامی جهت اطلاع از وضعیت فعالیت‌ها،‌ می‌توانند به سایت دانشگاه خود مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =