ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی در سطح بین المللی باید ارتقا یابد

مدیر حوزه های علمیه گفت: ظرفیت های دانشگاه آزاد اسلامی در سطح بین المللی باید ارتقا یابد تا این دانشگاه بتواند رویکرد بین المللی داشته باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز مدیریت حوزه های علمیه که ظهر امروز در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه برگزار شد، ضمن تبریک ماه ضیافت الله، گفت: امیدواریم بتوانیم از ماه مبارک رمضان استفاده لازم را ببریم.

آیت الله اعرافی خاطرنشان کرد: از خدمات دانشگاه آزاد اسلامی و تلاش ها و اقداماتی که در دوره اخیر و در راستای تحول و اصلاح این نهاد آموزش عالی انجام شده قدردانی می کنیم.

مدیر حوزه های علمیه با بیان اینکه در چند سال اخیر به طراحی برنامه های مختلفی در راستای تحول حوزه های علمیه پرداخته شده است، گفت: تنظیم 20 سند راهبردی و اولین برنامه 5 ساله حوزه های علمیه دو مورد مهم از این برنامه های کلان است.

عضو شورای نگهبان با بیان اینکه در ذیل این اسناد بلندمدت بالغ بر 200 طرح جامع پایه ریزی شده است، گفت: طراحی و تعریف 400 رشته گرایش مقطع، از دیگر طرح های کلان حوزه های علمیه در طول سال های اخیر بوده است.

آیت الله اعرافی افزود: برنامه آمایش حوزه های علمیه که در حال نهایی شدن است هم یکی دیگر از طرح های کلان حوزه است.

وی گفت: تعامل بین حوزه و دانشگاه را به عنوان یکی از کارویژه های روحانیت در نظر گرفته ایم تا از این مجرا به وحدت حوزه و دانشگاه بپردازیم.

مدیر حوزه های علمیه با تاکید بر اهمیت ارتقای ظرفیت های دانشگاه آزاد اسلامی در سطح بین المللی، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی باید با ارتقای ظرفیت ها، رویکرد بین المللی داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: آموزش زبان باید یکی از برنامه های هدفمند دانشگاه های کشور برای انتشار گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =