ارائه طرح الزام شهردار تهران به تدوین کارنامه چهارساله

سخنگوی شورای شهر تهران، از ارائه طرح الزام شهردار تهران به منظور تهیه و ارائه سند کارنامه چهارساله مدیریت شهری به شورای اسلامی تهران خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ علی اعطا، گفت: وظیفه و مسئولیت ما در مجموعه مدیریت شهری است که به مردم گزارش کنیم در شهریور ۹۶ چه چیزی تحویل گرفتیم و در مرداد ۱۴۰۰ چه چیزی تحویل خواهیم داد.

وی در تشریح این طرح دو فوریتی با اشاره به ضرورت ارائه گزارش مقایسه‌ای در حوزه‌های مأموریتی شهرداری تهران، افزود: به نظرم اینجانب و سایر همکاران شورا، همانگونه که شهردار تهران در شهریور ۹۶ بر مبنای مصوبه شورا سند تحویل و تحول بر مبنای عملکرد ۱۲ ساله شهرداری را تهیه و تقدیم شورا کرد، ضرورت دارد شهردار سند تحویل و تحول پایان دوره را تهیه و ارائه کند.

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: باید در چارچوب یک صورت بندی مقایسه‌ای، توضیح داده شود چه تحویل گرفته شده است و چه تحویل داده خواهد شد.

وی تاکید کرد: طرح دوفوریتی «الزام شهردار تهران به ارائه گزارش و سند تحویل و تحول شهرداری تهران مبتنی بر کارنامه مدیریت شهری در دوره پنجم شورای اسلامی شهر تهران» را با امضای ۱۷ عضو شورا تقدیم رئیس شورای شهر تهران کردیم.

به گفته اعطا، با توجه به دو فوریت پیشنهادی، این طرح به عنوان اولین دستور در جلسه علنی روز سه شنبه ٢۴ فروردین ۱۴۰۰ مطرح می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =