عملکرد نامناسب دولت، علت جوّ تیره و تار انتخاباتی است

معاون گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری سازمان بسیج دانشجویی گفت: فضای تیره و تار حاکم بر جامعه و انتخابات به دلیل عملکردهای نامطلوب برخی از مسئولان و دولتمردان است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، برخی سیاسیون داخلی و اپوزیسیون خارج‌نشین از چند ماه گذشته تلاش دارند تا با ایجاد فضای نا امیدی القا کنند که انتخابات ریاست جمهوری در خردادماه با حضور حداقلی مردم در پای صندوق‌های رای گیری خواهد بود. شاید بتوان گفت ناامید کردن مردم از انتخاب رئیس جمهوری آینده در راستای طرح جدایی مردم از نظام انجام می‌شود. جریان دانشجویی در این میان برای ایجاد امید در جامعه نقش پرنگ تری بر عهده دارد.

مصطفی حضوری در گفت‌وگو با ایسکانیوز با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در خردادماه بیان کرد: قرارگاه انتخاباتی بسیج دانشجویی چند هفته‌ پیش تاسیس شد. این قرارگاه به صورت تخصصی و کاملا دانشجویی فعالیت می‌کند.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به تبلیغات رسانه‌های ماهواره ای مبنی بر حضور حداقلی مردم در انتخابات پیش‌رو، بسیج دانشجویی برای جذاب و کارآمد کردن برنامه‌های خود چه راهکاری دارد؟ گفت: تغییر پرداخت به موضوعات یعنی مسئله محور بودن معضلات راهکار بسیج برای راهبردی بودن برنامه‌ها و مراسمات انتخاباتی است.

معاون گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری سازمان بسیج دانشجویی ادامه داد: مطرح کردن حرف‌ها و مشکلات‌ کلی جذابیتی برای دانشجویان یا عموم مردم ندارد، برای همین نیز این مشکلات را به چالش تبدیل کرده و درباره راهکارهای حل آن در جلسات صحبت می‌شود. به عنوان مثال چالش‌های حوزه‌های مسکن، گرانی، تورم، صادرات و وادرات و تولید. 

وی مطرح کرد: چالش‌های احصا شده با دعوت از کاندیداها یا نمایندگان آن مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد. 

پاسخ به شبهات دانشجویان؛ وظیفه بسیج دانشجویی

حضوری درباره برنامه‌های انتخاباتی سازمان بسیج دانشجویی کشور تشریح کرد: دوره «جهاد روشنگری سیاسی» با هدف پاسخگویی به شبهات حاکم بر فضای ذهنی دانشجویان در حال برگزای است. در این دوره قصد داریم فضای انتخاباتی دانشجویان را شناسایی کرده و قشر خاکستری را جذب کنیم.

معاون گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری سازمان بسیج دانشجویی اضافه کرد: در حال حاضر دانشجویان در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی شبهات ذهنی بی‌شماری دارند. بسیج دانشجویی تلاش دارد با جواب‌های علمی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و نه دولت‌های اخیر، پاسخگوی دانشجویان باشد.

وی با تاکید بر اینکه امید آفرینی از وظایف دانشجویان است، گفت: در حال حاضر فضای تیره و تاری به دلیل عملکردهای نامطلوب برخی از مسئولان و دولتمردان در جامعه و انتخابات ریاست جمهوری حاکم است. دانشجویان در قرارگاه انتخاباتی می‌خواهند ضمن امید آفرینی به مردم بگویند که می‌توانیم با تصمیم گیری درست، کشور را از این رخوت خارج کنیم.

حضوری اضافه کرد: سلسله جلسات تبیینی و بصیرتی به صورت مجازی یا حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزای است. در این جلسات شاخص‌های رئیس جمهوری اصلح، ویژگی‌های رئیس جمهور منتخب مردمی براساس معیارهای رهبر انقلاب، تبیین ویژگی‌های دولت جوان حزب الهی مطرح می‌شود.

معاون گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه کاندیداهای ریاست جمهوری باید با طرح وارد عرصه انتخابات شوند، گفت: نمایندگان گفتمانی کاندیداها به دعوت بسیج در جلساتی برنامه‌های خود برای حل مشکلات و اداره کشور را در جلساتی مطرح می‌کنند. 

وی ادامه داد: برنامه‌های بسیج دانشجویی برای عموم دانشجویان بوده و آنها می‌توانند با حضور در قرارگاه انتخاباتی ایده‌ها و نظرات خود را مطرح کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =