«پویش قرآنی در بهشت» موجب هم‌افزایی مجموعه‌های فرهنگی می‌شود

معاون فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: پویش قرآنی در بهشت به نحوی برنامه ریزی شده است که علاوه بر تولید محتوای فرهنگی، برنامه های فرهنگی اختصاصی هر دانشگاه نیز در قالب این پویش اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت الاسلام علی تقوی معاون فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها صبح امروز در نشست خبری «پویش قرآنی در بهشت» که با حضور جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد، اظهارکرد: فضای کرونایی کشور موجب محدود شدن فعالیت های معرفتی و مذهبی شده است.‌به همین دلیل با راه اندازی این‌پویش در بهشت، به دنبال ایجاد ظرفیتی برای ایجاد فضاهای فرهنگی و معرفتی هستیم.

وی افزود: پویش قرآنی در بهشت به نحوی برنامه ریزی شده است که علاوه بر تولید محتوای فرهنگی، برنامه های فرهنگی اختصاصی هر دانشگاه نیز در قالب این پویش اجرا خواهد شد. به بیان دیگر در این پویش ده ها و صدها برنامه متنوع وجود دارد که موجب هم افزایی در مجموعه های فرهنگی خواهد شد.

تقوی تصریح کرد: خوشبختانه تلاش های زیادی برای فراهم سازی زیرساخت های این پویش انجام شده است. محوریت این پویش فعالیت های قرآنی از جمله تفسیر، قرائت، روخوانی است.‌البته به موضوعات دیگری از جمله تولید محتوای فرهنگی و هنری و رزمایش همدلی نیز پرداخته می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =