مددجویان واجد شرایط کانون اصلاح و تربیت به مرخصی می‌روند

مدیرکل زندان‌های استان تهران گفت: با دستور ریاست قوه قضائیه مددجویان واجد شرایط کانون اصلاح و تربیت آزاد شوند یا به مرخصی اعزام شوند که در این زمینه تلاش لازم را انجام می‌دهند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ سیدحشمت الله حیات الغیب مدیرکل زندان‌های استان تهران در بازدید از کانون اصلاح و تربیت تهران اظهار کرد: با دستور ریاست قوه قضائیه و همکاری مراجع قضائی، جمع کثیری از مددجویان این مرکز، آزاد شده، یا به مرخصی اعزام گردیده‌اند.

وی با مهم ارزیابی کردن حفظ سلامتی مددجویان به ویژه مددجویان کمتر از هجده سال که در کانون اصلاح و تربیت نگهداری می‌شوند، گفت: تلاش بر این است تا ضمن توزیع روزانه ماسک، دستکش یک بار مصرف و مواد ضدعفونی کننده، مددجویان واجد شرایط آزاد شوند یا به مرخصی اعزام شوند که در این زمینه مراجع قضائی، کارکنان و مددکاران اجتماعی تلاش لازم را انجام می‌دهند.

حیات الغیب ادامه داد: این امر بر اساس دستور ریاست قوه قضائیه و بخشنامه‌های ریاست سازمان زندان‌ها صورت می‌گیرد و بحمدالله اغلب مددجویان واجد شرایط استان تهران به ویژه کانون اصلاح و تربیت طی تعطیلات سال نو به مرخصی رفتند.

وی افزود: امیدوار هستیم با نظارت بیشتر خانواده‌ها بر تربیت نوجوانان و مراقبت از رفتارهایی مانند درگیری یا سرقت که موجب صدمه جانی یا مالی به شخص دیگر شود، جلوگیری گردد و نوجوانان مرتکب رفتارهای معارض قانون نگردند.

حیات الغیب خاطرنشان کرد: تک تک ما، در قبال حفظ سلامتی مددجویان در تمام زندان‌ها و به ویژه کانون اصلاح و تربیت مسئول هستیم و تمام کارکنان حتی در ایام تعطیلات سال جدید، فداکارانه و جهادی به صورت آماده باش در زندان‌ها به صورت شبانه روزی خدمت رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =