تفتیان به جای بهانه‌جویی باید شکست را قبول کند

رقابت های بین المللی دوومیدانی جام امام رضا(ع) که از روز گذشته به میزبانی ورزشگاه امام رضا مشهد در حال برگزاری است، حواشی بسیاری داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، محمدرضا ولی‌زاده؛ نخستین دوره مسابقات بین‌المللی دوومیدانی جام امام رضا(ع) در بخش مردان صبح دیروز ۲۲ فروردین ماه با حضور ۹ تیم خارجی و ۳۲ تیم داخلی و با حضور ۲۲۴ دونده در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد آغاز شد و تا پایان امروز نیز رقاتبهای نهایی بیشتر رشته‌ها برگزار می‌شود.

از گم شدن کفش‌های تفتیان تا کبوترهای مزاحم

روز نخست این مسابقات حواشی عجیب و غریبی داشت. یکی از حواشی پرحرف و حدیث روز نخست مسابقات، گم شدن کفش‌های حسن تفتیان بود. گویا کفش‌های دونده المپیکی ایران در حین بازرسی از کیفش بیرون می‌افتد و همین امر سبب ربوده شدن کفش‌های سریع‌ترین مرد ایران می‌شود.

از دیگر اتفاقات جالب توجه مسابقات بین‌المللی جام امام رضا(ع)، حضور چند کبوتر روی پیست در جریان مسابقه دوی ۵ هزار متر بود که برخورد ورزشکاران با آنها تصاویری جالبی را رقم زد.

کفش تفتیان گم و حسن دوم شد

حسن تفتیان قهرمان رقابت‌های دوی صد متر کشور در این رقابت‌ها با حد نصاب ۱۰.۴۷ ثانیه، به عنوان دوم رسید و ماراتن جام‌ بین‌المللی امام رضا(ع) را به حسین علی الخفجی از عراق که با حد نصاب ۱۰:۴۴ به مقام نخست رسید، واگذار کرد.

اما تفتیان پس از کسب مقام دوم در اظهارنظری اعلام کرد: کفش هایم در ورزشگاه گم شد یا به عبارتی به سرقت رفته و به ناچار مجبور به پوشیدن کفش‌هایی بزرگتر از پای خود شدم. به همین دلیل نتوانستم به مقام اول دست پیدا کنم.

همچنین سریع‌ترین مرد ایران خاطرنشان کرد: اگر کفشی هم پیدا نمی‌شد به خاطر کسانی که آمده بودند و من را تشویق می‌کردند، شاید پابرهنه می‌دویدم.

تیمور غیاثی: تفتیان دنبال بهانه است

اما حواشی این رقابت‌ها بازهم به پایان نرسید و در لایو اینستگرامی حسین غلامی، مسئول برگزاری مسابقات بین‌المللی دوومیدانی جام امام رضا(ع)، تیمور غیاثی، پیشکسوت رشته دوومیدانی و دارنده ۲ مدال طلا و یک برنز بازی های آسیایی در رشته پرش ارتفاع هم درخصوص صحبت‌های حسن تفتیان و ماجرای گم شدن کفش‌های او، اظهارنظر تندی انجام داد.

پیشکسوت دوومیدانی کشور گفت: اینها همه بهانه است. تفتیان همیشه دنبال بهانه‌جویی است و برای شکست‌هایش دنبال مقصر می‌گردد.

تیمور غیاثی عنوان کرد: تفتیان باید شکست را قبول کند. نمی‌شود که یکبار نبودن ماساژور را بهانه کرد و یکبار هم گم شدن کفش‌هایش علت شکست معرفی کند.

به هرحال باید دید دونده المپیکی ایران چه پاسخی در برابر اظهارنظر پیشکسوت دوومیدانی کشور، خواهد داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =