مهلت ثبت‌نام در آزمون ارشد علوم پزشکی امروز به پایان می‌رسد

مهلت مجدد برای ثبت‌نام و ویرایش مجدد اطلاعات متقاضیان برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ از ۲۳ فروردین ماه آغاز شده است و تا امروز، ۲۵ فروردین پایان می‌یابد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، مهلت مجدد برای ثبت‌نام و ویرایش مجدد اطلاعات متقاضیان برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ از ۲۳ فروردین ماه آغاز شده است و تا امشب ۲۵ فروردین ادامه دارد. بر این اساس متقاضیان می‌توانند از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

همچنین داوطلبانی که در موعد مقرر موفق به ثبت‌نام نشده‌اند یا ھزینه ثبت‌نام را پرداخت کرده، ولی به دلیل اتمام مھلت ثبت‌نام نتوانسته‌اند ثبت‌نام کنند، می‌توانند در مهلت تعیین شده برای تکمیل فرایند ثبت‌نام خود اقدام کنند.

پس از پرداخت ھزینه ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد، داوطلب باید با وارد نمودن کد ملی خود از طریق انتخاب گزینه ثبت‌نام جدید و پرداخت ھزینه اقدام به ثبت‌نام کند.

منابع، جدول رشته‌ها، دروس امتحانی و ضرایب آزمون متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ در رشته‌های علوم پزشکی بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار دارد.

دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد، هفته آخر بهمن ماه ۱۳۹۹ از طریق سامانه اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی https://www.sanjeshp.ir در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

لازم به ذکر است، بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، زمان برگزاری آزمون روزهای ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =