توزیع ۵۰۰ هزار بسته معیشتی همزمان با آغاز ماه رمضان

مدیرعامل بنیاد احسان از توزیع ۵۰۰ هزار بسته معیشتی میان آسیب دیدگان ناشی از کرونا همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ سعید سلیمانی در مراسم افتتاح طرح «احسان رمضان» گفت: بنیاد احسان در ادامه مرحله پنجم رزمایش همدلی و احسان و در قالب طرح احسان رمضان ۵۰۰ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع می‌کند.

وی از شناسایی خانواده‌های نیازمند با همکاری کمیته امداد، بهزیستی و بانک اطلاعاتی رفاه ایرانیان خبر داد و افزود: بسته‌های معیشتی میان این خانواده‌ها توزیع می‌شود و در این مرحله ۵۰۰ هزار بسته معیشتی دیگر بین خانواده‌ها در مناطق کم‌برخوردار و آسیب دیده از کرونا توزیع می‌شود.

مدیر عامل بنیاد احسان در مورد بسته‌های معیشتی گفت: این بسته‌ها شامل ۲۰ کیلو برنج، ۳ بسته ماکارونی، ۲ قوطی رب، ۲ بسته حبوبات و ۲ بطری روغن است و ارزش ریالی هر بسته ۴۰۰ هزار تومان است.

به گفته وی، در مجموع ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های نیازمند اختصاص یافته است.

سلیمانی با تاکید بر اینکه بسته‌های معیشتی توسط ۸ هزار گروه جهادی توزیع می‌شود افزود: در هر استان یک قرارگاه پیش‌بینی شده که امام جمعه آنجا مسئول آن قرارگاه است و این بسته‌ها با همکاری آنها توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تا پایان سال نیز رزمایش معیشتی توسط ستاد اجرایی ادامه خواهد داشت گفت: برنامه نذر افطار نیز پیش‌بینی شده است که توسط بنیاد احسان در مناطق محروم اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =