انتخاب اصلح زمینه ساز دولت اسلامی در گام دوم انقلاب خواهد بود

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اگر مشارکت حداکثری همراه با انتخاب اصلح اتفاق بیفتد یقینا زمینه‌ساز دولت اسلامی خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، محمود هاشمی در ابتدای چهارمین نشست از سلسله نشست‌های «دولت جوانان حزب اللهی» ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان به برنامه‌های بسیج اساتید در سه ماهه اول سال جاری اشاره کرد و گفت: تمام برنامه‌های بسیج اساتید در سطح کانون‌های استادی دانشگاه آزاد اسلامی تا انتخابات باید رویکرد و ملاحضه انتخاباتی داشته باشد و در جلسات آموزشی بصیرتی، تبیینی، گام دوم و غیره به این مهم پرداخته شود.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود استادان بسیجی زمینه‌ساز حضور و مشارکت مسئولانه و حداکثری اقشار مختلف جامعه بویژه دانشگاهیان و دانشجویان باشند. همچنین در شرایط کرونا و بعضا تعطیلی واحدهای دانشگاهی، فعالیت‌های کانون‌های بسیج باید بصورت مجازی ادامه داشته باشد و نباید متوقف شود. بمحض بهبود شرایط کرونا در استان‌ها و فعال شدن واحد های دانشگاهی، برگزاری جلسات تبیینی  و بصیرتی حضوری، نیمه حضوری  با رعایت پروتکل ها مورد تاکید و انتظار است.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو عنوان کرد: انتخابات ریاست جمهوری اولین انتخابات دولت سازی در گام دوم انقلاب بوده و اگر مشارکت حداکثری همراه با انتخاب اصلح اتفاق بیفتد یقینا دولت اسلامی که چهل و دو سال است در آرزوی تحقق آن هستیم و یکی از انتظارات نائب امام زمان هم هست زمینه سازی خواهد شد.

وی اضافه کرد: اهمیت این انتخابات در آن است که اگر انتخاب درست و اصلح اتفاق بیفتند اهداف انقلاب با سرعت تحقق و دولت، جامعه و تمدن نوین اسلامی بفضل الهی شکل خواهد گرفت. 

هاشمی در پایان به شرایط حساس کشور از حیث سیاسی اشاره کرد و گفت: حمایت از کاندیدای خاص بر خلاف مشی سپاه و بسیج و یقینا نهادهای تابع نظام ولایت فقیه منجمله دانشگاه آزاد اسلامی است. کانون‌های استادی بسیج در دانشگاه آزاد اسلامی ضمن پرهیز از این مهم باید تلاش کنند تا شاخص‌های مورد نظر رهبر انقلاب درباره کاندیدای اصلح بخوبی تبیین شود و گروه‌های رصد و پایش استادی مسئول مراقبت از این مهم هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =