آمادگی دانشگاه آزاد قشم برای همکاری با نهادهای فرهنگی شهرستان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قشم  با اعلام آمادگی این دانشگاه در پشتیبانی فکری و پژوهشی از نهادها و ادارات این شهرستان گفت: دانشگاه آزاد با داشتن پتانسیل و توانمندی های بالا می تواند همیار و پشتیبان خوبی برای ادارات و نهادهای این شهرستان به خصوص در مسائل فرهنگی باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، محمد حسین رنجبر در دیدار با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی قشم با تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بر محقق شدن شعار سال تاکید کرد و گفت: دانشگاه ها باید با همکاری سازمان ها و نهادها زمینه تحقق شعار سال را فراهم سازند و جامعه را به رونق اقتصادی نزدیک کنند.

وی افزود: تولید از مسائل مهمی است که بر آن تاکید مکرر شده و لازم است برای این مهم برنامه ریزی مدون و جامعی در کشور و در جزیره قشم اتفاق بیافتد.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد در ادامه گفت: برداشتن موانع و پشتیبانی از مواردی است که باید مسئولان با جدیت به آن اهتمام ورزند و اگر این دو مورد اجرایی نشود به طور حتم تولید و رونق اقتصادی هم با مشکل جدی روبرو می شود.

رئیس دانشگاه آزاد قشم با بیان اینکه انجام امور فرهنگی و آمادگی اذهان عمومی جامعه در برخورد با تبلیغات دشمنان باید مهم تلقی شود و نهادهای فرهنگی باید با روشنگری و انجام امور فرهنگی از شیوع ویروس تبلیغات مسموم دشمن پیشگیری نمایند.

این مقام مسئول از اعلام آمادگی این دانشگاه به واسطه داشتن پتانسیل ها و توانمندی های علمی خبر داد و گفت: دانشگاه می تواند در کنار همه ی ادارات، نهادها، شرکت ها و... به عنوان مشاور، همراه و همگام با سیاست های کلان نظام اسلامی گام های مستحکمی بردارد .

رئیس سازمان تبلیغات شهرستان قشم نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه هدف دشمن در وهله اول بی هویت ساختن جوانان است گفت: دشمن قصد دارد با تبلیغات مسموم و ایجاد هجمه های فرهنگی جوانان را دین گریز نموده تا بتواند  به نقشه شوم خود که مستولی شدن بر کشور است سود ببرد.

 احمد غلامی از همکاری فرهنگی دانشگاه و سازمان تبلیغات اظهار خرسندی کرد و افزود: ما آمادگی داریم تا به کمک همه سازمان ها ، ادارات و نهادها به خصوص دانشگاه ها که به عنوان مغز متفکر جامعه هستند در پیشبرد اهداف فرهنگی تلاش کنیم .

انتهای پیام/

کد خبر: 1093096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =