تراکتور ایران ۳ - پاختاکور ازبکستان ۳/ تساوی پرگل با درخشش عباس‌زاده

تیم فوتبال تراکتور که ابتدا با دو گل از حریف ازبکستانی خود پیش افتاده بود، در نهایت تن به شکست داد تا یک فرصت سه امتیاز ارزشمند را از دست بدهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، ایلیا تاری‌وردی؛ دیدارهای گروه دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا که به میزبانی امارات برگزار می‌شود، شامگاه امروز چهارشنبه با دیدار تیم‌های تراکتور ایران و پاختاکور ازبکستان پیگیری شد که این دیدار با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید.

شاگردان رسول خطیبی در این دیدار ابتدا با دو گل از حریف ازبکستانی خود پیش افتادند اما در دقایق پایانی نتوانستند از این اندوخته ارزشمند استفاده کنند و با بهم ریختگی سه بار دروازه شان را به روی حریف گشودند.

گزارش اتفاقات مهم این بازی را در ادامه مرور کنید.

ترکیب پاختاکور ازبکستان 

سنجر کواتوف، خوجی اکبر علی جانوف، انزور اسماعیلوف، ایگور کریمتس، فرخ سیفیف، ابرور اسماعیلوف، سردار سابیرخوجایف، سردار رشیدف، دراگان سران، عزیزبک تورگون بوئف، ارن دردیوک

ترکیب تراکتور ایران

محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، هادی محمدی، اکبر ایمانی، سامان نریمان جهان، مهدی تیکدری، میثم تیموری، میلاد فخرالدینی، اشکان دژاگه، محمد عباس زاده، پیمان بابایی

گل‌های بازی:

پاختاکور ازبکستان: (دراگان چران ۶۹) ( مخیدینوف ۷۵) (ارکینوف ۸۲)

تراکتور ایران: (اشکان دژاگه ۵۳) (محمد عباس زاده ۵۵) (محمد عباس زاده ۸۳)

کارت زرد:

پاختاکور ازبکستان: (اسماعیلوف ۸۳)

تراکتور ایران: (محمدرضا خانزاده ۲۲) ( اشکان دژاگه ۷۸) (میثم تیموری ۸۱) (محمد قادری ۹۴)

کارت قرمز:

پاختاکور ازبکستان: -

تراکتور ایران: -

مهم ترین اتفاقات بازی؛

دقیقه ۸: اشتباه اکبر ایمانی باعث شد سردار رشیدوف در موقعیت تک به تک قرار بگیرد اما توپ او با خوش شانسی تراکتوری ها به بیرون رفت.

دقیقه ۱۴: یک پاس عمقی بلند به پشت دفاع تراکتور می رفت دردیوک را در موقعیت تک به تک قرار دهد اما اخباری با خروج موفق خود مانع از شوتزنی بازیکن حریف شد.

دقیقه ۱۵: دردیوک در سمت راست محوطه جریمه تراکتور صاحب توپ شد و با شوتی زمینی از زاویه بسته دروازه اخباری را هدف گرفت اما دروازه بان تراکتور به خوبی و با پا توپ او را مهار کرد.

دقیقه ۱۷: سانتر زیبای رشیدف از سمت چپ را دردیوک با ضربه سر روانه دروازه تراکتور کرد که این ضربه با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۱: ضربه سر بابایی در محوطه جریمه خانزاده را وارد موقعیت گل زنی کرد اما توپ این بازیکن با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه ۳۵: ضربه سر دیگو چران با پشت سر روی ارسال ایستگاهی در دهانه دروازه به زمین خورد تا مهار آن دشوار شود اما اخباری با جهشی دیدنی و یک دستی توپ را راهی کرنر کرد.'

دقیقه ۴۵+۱: شوت ناگهانی پیمان بابایی بعد از برخورد به کاپیتان تیم پاختاکور تغییر مسیر داد تا کواتف را برای مهار آن با مشکل مواجه کند؛ دروازه بان پاختاکور اما با توجه به شدت پایین ضربه آن را در اختیار گرفت.

دقیقه ۵۳: شوت پیمان بابایی در داخل محوطه جریمه به دست اسماعیل اف برخورد کرد که داور آن را پنالتی اعلام کرد. اشکان دژاگه ضربه پنالتی را وارد دروازه کرد.

دقیقه ۵۵: فرار زیبای محمد عباس زاده او را در موقعیت تک به تک قرار داد او در ادامه با یک ضربه زیبا توپ را وارد سه کنج دروازه کرد.

دقیقه ۶۷: شوت  محکم رشیدف در موقعیت خطرناک تا دهانه دروازه رفت که خانزاده به زیبایی توپ را از روی خط دروازه به بیرون کشید.

دقیقه ۶۹: دراگان چران با حرکت در محوطه جریمه تراکتور شوت خود را به گوشه دروازه این تیم وارد کرد تا اختلاف را به حداقل برساند.

دقیقه ۷۵: پاختاکور پس از به ثمر رساندن گل اول فشار خود را بیشتر کرد تا در نهایت مخیدینوف با یک شوت زیبا و محکم از پشت محوطه تراکتور توپ را گل کرد.

دقیقه ۸۲: خوجیمات ارکینوف با رد کردن ۳ بازیکن تراکتور و با اشتباه فردی تیموری توانست گل سوم را وارد دروازه تراکتور کند.

دقیقه ۸۳: خطای اسماعیلوف بر روی عباس زاده در موقعیت تک به تک برای تراکتور یک پنالتی را به همراه داشت که خود عباس زاده توپ را به زیبایی گل کرد.

دقیقه ۹۰: باز هم اشتباه مدافعین تراکتور به دراگان چران فرصت شوت زنی داد که اینبار توپ او با خوش شانسی به بیرون رفت.

کد خبر: 1093134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =