تراکتور در گروه پر هیجان

پرشورهای فوتبال کشورمان در گروه B لیگ قهرمانان آسیا کار خود را آغاز خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مهرداد یاراحمدی؛ تراکتورسازان ایران در گروه دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با الشارجه، نیروی هوایی عراق و پاختاکور بازی خواهندکرد. گروهی که از شواهد پیداست هیچ یک از تیم‌ها کار راحتی برای صعود پیش روی خود نمی‌بینند.

پاختاکور ازبکستان؛ حریف چقر

اولین دیدار قرمز پوشان در لیگ قهرمانان آسیا با تیم قدرتمند ازبکستانی پاختاکور انجام می شود، این تیم سابقه ۱۳ قهرمانی در کشور ازبکستان را دارد و تاکنون با تیم های ایرانی زیادی بازی کرده است.
ازبک ها در پنج دیدار گذشته خود باختی را نداشته است و در همه بازی ها با برد زمین را ترک کرده، سیزده گل زده و پنج گل خورده نشان می دهد این تیم خط حمله قدرتمند و دفاع خوبی را داراست.
پیتر هوئیسترا هلندی روی نیمکت این تیم ازبکی می نشنید، دو بازیکن صربستانی و سوئیسی این تیم از بازیکنان کلیدی این تیم هستند، دراگان چران و ارن دردیوک به ترتیب سه و دو گل به ثمر رسانده‌اند.

پاختاکوری‌ها در تاریخ لیگ قهرمانان آسا ۹۸ بازی انجام دادند که ۴۳ برد، ۲۰ تساوی و ۳۵ باخت در کارنامه شان ثبت شده است. تراکتور و پاختاکور تاکنون دو بار برابر یکدیگر به میدان رفته اند که یک برد تراکتور کسب کرده است و یک برد سهم حریف ازبکی بوده است.

الشارجه امارات؛ حریف آسان

شاگردان عبدالعزیز محمد العنبری در حال حاضر در ۲۳ بازی انجام شده در لیگ این کشور ۱۲ برد، ۶ تساوی و ۵ باخت را ثبت کردند و ۴۲ امتیازی هستند.

الشارجه در لیگ امارات در رده پنجم قرار دارد این تیم در پنج دیدار آخر خود دو باخت، دو تساوی و تنها یک برد را کسب کرده است، این تیم شش قهرمانی لیگ امارات را هم در کارنامه دارد. این تیم با بازیکنان خارجی مخصوصا برزیلی که در اختیار دارد ممکن است برای تراکتور مشکل ساز باشد، ایگور کوروندو، ویلیتو، کایو، سیف رشید و لئون پریرا از جمله این بازیکنان هستند.

دو تیم تراکتور و الشارجه تاکنون به مصاف یکدیگر نرفته اند و این اولین دیدار رسمی این دو تیم خواهد بود.

نیرو هوایی عراق؛ حضور با برد در پلی آف

سرمربیگری این تیم را ایوب اودیشو برعهده دارد، تیمی که تاکنون ۶ بار عنوان قهرمانی لیگ عراق را به دست آورده است. نیرو هوایی های عراق فصل قبل در رده دوم قرار گرفتند، آن ها در ۳۸ بازی فصل گذشته ۲۵ برد، ۹ مساوی و چهار برد کسب کرده اند و با ۸۴ امتیاز موفق به کسب قهرمانی نشدند.

فصل جدید مسابقات عراق نیز سه هفته است شروع شده است که دو برد و یک مساوی حاصل کار آن ها بوده است.

نیرو هوایی عراق نیز با تراکتور تاکنون مسابقه ای را برگزار نکرده‌اند و این اولین دیدار رسمی دو تیم است.

برنامه بازی‌های تراکتور

۲۵ فروردین
پاختاکور ازبکستان - تراکتور/ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه
۲۸ فروردین
تراکتور- شارجه امارات/ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه
۳۱ فروردین
نیروی هوایی عراق - تراکتور/ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه
۳ اردیبهشت
تراکتور- نیروی هوایی عراق/ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه
۶ اردیبهشت
تراکتور- پاختاکور ازبکستان/ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه
۹ اردیبهشت
شارجه امارات - تراکتور/ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه

انتهای پیام/

کد خبر: 1093135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =