رئیس دانشگاه آزاد قشم عضو شورای فرهنگی شهرستان قشم شد

باصدور حکمی از طرف وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس دانتشگاه آزاد اسلامی واحد قشم به عضویت شورای فرهنگی و برنامه ریزی شهرستان قشم درآمد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ محمد حسین رنجبر، رئیس این واحد دانشگاهی با اعلام این خبر گفت: به دلیل فعالیت های پر رنگ و گسترده این واحد دانشگاهی در قشم و پشتیبانی از برنامه های فرهنگی هنری و مذهبی، دانشگاه آزاد قشم به عنوان دانشگاهی فعال و پیشرو در عرصه برنامه ریزی و اجرای برنامه های فرهنگی، توسط مسئولان به مرکز معرفی و این حکم صادر شده است.

وی افزود: دانشگاه آزاد قشم علاوه بر تولید علم و حرکت در مسیر علمی و پژوهشی با تکیه بر کارآفرینی و مهارت آموزی، در حوزه مسائل فرهنگی نیز حضوری فعال و گسترده در سطح جزیره قشم دارد.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد تاکید کرد: با توجه به حرکت های مرموزانه دشمنان ایران اسلامی، با شبیخون زدن فرهنگی برای محقق ساختن اهداف شوم و مصادره اندیشه های ناب و زلال جوانان‌، عملا از جنگ فیزیکی کنار رفته و وارد جبهه مبارزه فرهنگی شده‌اند و سعی دارند با هجمه های گسترده فرهنگ لاابالی گری غربی، فرهنگ انقلاب اسلامی و شریعت اسلام را به سخره بگیرند.

رنجبر یادآور شد: انجام و مشارکت در امور فرهنگی امروز باید به عنوان یک اصل، در همه حوزه ها مورد توجه قرار گیرد به طوری که اساتید ما حتی در دروس غیر مرتبط با علوم انسانی، باید درس اخلاق مداری و انسانیت به جوانان بیاموزند.

به گزارش ایسکانیوز در این حکم خطاب به رئیس دانشگاه آزاد قشم آمده است «با توجه به پتانسیل ها و شایستگی آن واحد دانشگاهی در برنامه ریزی ، تدوین و اجرای مطلوب امور فرهنگی به عضویت این شورا انتخاب می شوید که امید است در انجام امور فرهنگی بیش از گذشته موفق باشید.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1093188

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =