آغاز واکسیناسیون دانشجویان رشته‌های پزشکی واحد نجف‌آباد

واکسیناسیون اولین گروه از دانشجویان رشته های پزشکی، پرستاری و مامائی واحد نجف‌آباد دانشگاه آزاد با اولویت دانشجویانی که دربخش ICU بیمارستان هستند با واکسن اسپوتنیک روسی انجام گرفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ راضیه امینی رئیس دانشکده پرستاری ومامائی دانشگاه آزاداسلامی واحد نجف‌آباد گفت: دانشجویان گروه پزشکی و پرستاری مامایی به عنوان یکی از گروه های پرخطر در بحران کرونا هستند. حفظ سلامت دانشجویان دوره های آموزش بالینی به عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی دانشکده‌های علوم پزشکی از ابتدای شروع بیماری مورد نظر مسئولین مربوطه بوده است.

وی در ادامه اولویت دریافت واکسن را برای کارکنان خط مقدم ارائه خدمات به بیماران مبتلا به کرونا دانست و با اشاره به رایزنی‌ها و هماهنگی‌های لازم برای اختصاص سهمیه به دانشجویان علوم پزشکی واحد نجف‌آباد گفت: با پیگیری‌های مکرر و هماهنگی با معاونت بهداشت و درمان استان و معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، اولویت به دانشجویان پرستاری که در حال گذراندن دوره بالینی در بخش مراقبت‌های ویژه هستند، داده شده است.

امینی به اختصاص سهمیه واکسن به دانشجویان پزشکی، پرستاری و مامائی به صورت هفتگی تا کامل شدن واکسیناسیون کلیه دانشجویان اشاره کرد و افزود: درمرحله اول و با در نظر گرفتن اولویت‌ها حدود ۳۰ نفر از دانشجویان و همکاران هیات علمی داوطلب با واکسن اسپوتنیک روسیه در محل بیمارستان شریعتی و غرضی اصفهان واکسینه شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =