انتخاب مدیر شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد قزوین به عنوان مدیر برتر

در ارزیابی به عمل آمده از سوی مرکز امور شاهد و ایثارگران سازمان مرکزی، مدیر ستاد دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین، به عنوان مدیر برتر در بین دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر کشور انتخاب و معرفی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، در این ارزیابی که بر مبنای اخذ و کیفیت گزارشات بر اساس مستندات ارسالی، توانمندی های مدیریتی، مشارکت در برنامه جلسات حضوری و ویدئویی، حضور موثر در سایت خبری مرکز امور شاهد و ایثارگران و فضای مجازی انجام شد، سرکار خانم خدیجه بکشلو، مدیر ستاد شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین به عنوان مدیر برتر در بین دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر کشور در نیم سال اول 1400-1399 انتخاب و معرفی شد.

در همین رابطه، احمد صالحی آرا، رییس مرکز امور شاهد و ایثارگران سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، با ارسال لوحی خطاب به سرکار خانم بکشلو، ضمن تبریک این دستاورد، برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

در قسمتی از این لوح تقدیر آمده است:" تلاش و جدیت سرکار عالی در اجرای برنامه های ابلاغی نیم سال اول 1400-1399 در خور تحسین و خدمات بی شائبه آن خواهر گرامی در پیگیری امور ایثارگران و تکریم و بزرگداشت مقام آن اسوه های همیشه ماندگار در استان و دفاتر تحت پوشش قابل تقدیر و و تشکر است. امید که فخر این خدمات ارزشمند، بشارتی برای اجر اخروی و سربلندی دنیوی تان گردد و به لطف الهی و دعای خیر خانواده معظم شهدا و ایثارگران همواره در خدمت گزاری به نظام جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید."

کد خبر: 1093201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =