استقلال ایران ۵ - الاهلی عربستان ۲/ غرش غول آسیا در عربستان

تیم فوتبال استقلال در نخستین دیدار خود در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم الاهلی عربستان به یک برد پرگل دست پیدا کرد تا شروع طوفانی در این دوره از مسابقات داشته باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، ایلیا تاری‌وردی؛ در ادامه رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا و از گروه سوم از ساعت ۴۵ دقیقه بامداد امروز جمعه تیم فوتبال استقلال در جده عربستان به مصاف تیم الاهلی رفت که این دیدار با برتری ۵ به ۲ نماینده ایران خاتمه یافت. فرشید اسماعیلی (۵)، محمد نادری (۵۴) و مهدی قایدی (۶۷ و ۸۶) و شیخ دیاباته (۸۹ - پنالتی) برای استقلال گل زدند.

با گزارش اتفاقات مهم این بازی با ما همراه باشید.

ترکیب استقلال ایران 

رشید مظاهری، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، محمد نادری، مسعود ریگی، هرویه میلیچ، سعید مهری، فرشید اسماعیلی، ارسلان مطهری و مهدی قایدی

ترکیب الاهلی عربستان 

محمد العویس، عبدالباسط الهند، محمد آل فتیل، معتز هوساوی، عبدالله حسون، إدریس فتوحی، نوح الموسی ،عبدالرحمن غریب، متیریتا، سلمان المؤشر و عمر السومه

گل‌های بازی:

استقلال ایران: (فرشیداسماعیلی ۵) (محمد نادری ۵۴) (مهدی قایدی ۸۵)

الاهلی عربستان: (عمر السومه ۲۵) (عمرالسومه ۷۹)

کارت زرد:

استقلال ایران: (فرهاد مجیدی ۹۳)

الاهلی عربستان: (عمر السومه ۳۷) (سلمان الموشر ۶۸) 

کارت قرمز:

استقلال ایران: -

الاهلی عربستان: -

مهم ترین اتفاقات بازی؛

دقیقه ۵: خطای فتوحی بر روی ارسلان مطهری یک ضربه ایستگاهی مناسب را برای استقلال ایران ایجاد کرد که، هروویه میلیچ این ضربه را به دیوار دفاعی تیم الاهلی زد اما در ادامه توپ به فرشید اسماعیلی رسید و او توپ را به زیبایی درون دروازه کرد.

دقیقه ۲۲: شوت محکم میتریتا با برخورد به محمد نادری به کرنر رفت.

دقیقه ۲۵: برخورد میلیچ با سلمان الموشر توسط داور پنالتی اعلام شد، که عمر السومه این پنالتی را تبدیل به گل کرد.

دقیقه ۳۱: ضربه ایستگاهی مهدی قایدی به عارف غلامی رسید اما ضربه سر این بازیکن با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه ۳۶: در حمله خطرناک استقلال سعید مهری فرشید اسماعیلی را صاحب توپ کرد و شوت از راه دور این بازیکن با اختلاف کمی از دروازه الاهلی به بیرون رفت.

دقیقه ۴۶: کرنر هروویه میلیچ در نیمه دوم موقعیت خطرناکی را برای استقلال ایجاد کرد که دو بار سیاوش یزدانی و فرشید اسماعیلی به سمت دروازه الاهلی ضربه زدند اما این موقعیت با بدشانسی تبدیل به گل نشد.

دقیقه ۴۹: پاس زیبای مهدی قایدی نادری را در موقعیت خوبی قرار داد که شوت نادری به تیر دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه ۵۴: ضربه کرنر هروویه میلیچ در یک کش و قوس از ارسلان مطهری به محمد نادری رسید که در نهایت او توانست برای بار دوم دروازه الاهلی را باز کند.

دقیقه ۶۱: در پی حمله الاهلی عمر السومه با یک چرخش ناگهانی شوت پرقدرتی را روانه دروازه استقلال کرد که رشید مظاهری این توپ را دفع کرد.

دقیقه ۶۷: پاس زیبای وریا غفوری به ارسلان مطهری که در حال فرار بود رسید مطهری نیز با یک پاس عرضی توپ را به مهدی قایدی رساند، ضربه ی زیبای قایدی از بین مدافع و دستان دروازبان وارد دروازه الاهلی شد.

دقیقه ۷۳: ضربه آزاد از راه دور الاهلی توسط ساریچ بازیکن تازه به میدان آمده این تیم زده شد اما رشید مظاهری این توپ را نیز دفع کرد.

دقیقه ۷۹: سانتر بازیکن الاهلی به پای مسعود ریگی برخورد کرد و به عمر السومه رسید که او هم از این موقعیت استفاده کرد و اختلاف را به حداقل رساند.

دقیقه ۸۴: المقهوی چسبیده به محوطه جریمه یک شوت زمینی را روانه دروازه استقلال کرد؛ مظاهری که می توانست به راحتی این توپ را در اختیار بگیرد، یک لحظه اشتباه کرد و توپ از زیر دستانش سر خورد. آبی ها اما در این لحظه خوش شانس بودند چرا که توپ به تیرک دروازه اصابت کرد تا رشید سریع آن را در اختیار بگیرد.

دقیقه ۸۵: در ضد حمله بازیکنان استقلال مهدی قایدی یک شوت زیبا را از راه دور روانه دروازه الاهلی کرد و این توپ به گل تبدیل شد.

دقیقه ۸۶: المقهوی چسبیده به محوطه جریمه یک شوت زمینی را روانه دروازه استقلال کرد؛ مظاهری که می توانست به راحتی این توپ را در اختیار بگیرد، یک لحظه اشتباه کرد و توپ از زیر دستانش سر خورد. آبی ها اما در این لحظه خوش شانس بودند چرا که توپ به تیرک دروازه اصابت کرد تا رشید سریع آن را در اختیار بگیرد.

دقیقه ۸۸: فرار زیبای دیاباته در محوطه جریمه الاهلی منجر به پنالتی برای نماینده کشورمان شد، خود دیاباته این توپ را تبدیل به گل پنجم استقلال کرد.

دقیقه ۹۱: ضربه عمر السومه در شلوغی محوطه جریمه استقلال را مظاهری به راحتی در اختیار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =