هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است/ فقط امشب را خوشحالی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی پرگل تیمش برابر الاهلی عربستان در اولین دیدار لیگ قهرمانان آسیا گفت: هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است چرا که دیدارهای سختی در پیش داریم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ در ادامه رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا و از گروه سوم از ساعت ۴۵ دقیقه بامداد امروز جمعه تیم فوتبال استقلال در جده عربستان به مصاف تیم الاهلی رفت که این دیدار با برتری ۵ به ۲ نماینده ایران خاتمه یافت. فرشید اسماعیلی (۵)، محمد نادری (۵۴) و مهدی قایدی (۶۷ و ۸۶) و شیخ دیاباته (۸۹ - پنالتی) برای استقلال گل زدند.

فرهاد مجیدی پس از این دیدار گفت: به تیم الاهلی خسته نباشید می گویم و به تیم استقلال تبریک می گویم به خاطر این پیروزی. ما در هر دو نیمه تیم برتر میدان بودیم و تیم حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم.

وی ادامه داد: امیدوارم در بازی‌های آینده هم بتوانیم با همین کیفیت بتوانیم بازی کنیم. تعویض‌هایی که کردیم تاکتیکی بود. بازیکنانی که وارد زمین شدند به بهترین شکل ممکن بازی کردند و کمک کردند تا ما بتوانیم بازی را در اختیار بگیرم.

مجیدی در مورد آینده استقلال نیز گفت: هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. بازی‌هایی که در پیش داریم سخت است. هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است فقط یک بازی را با کیفیت و پیروزی پشت سر گذاشتیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: امشب به همراه بازیکنانمان از این پیروزی خوشحال هستیم اما از فردا تمرکزمان را روی دیدار بعدی استقلال خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =