کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری فردا اعلام می‌شود

سازمان سنجش اعلام کرد؛ کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری فردا یکشنبه ۲۹ فروردین ماه اعلام می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی مقطع دکتری «Ph.D» (نیمه متمرکز) سال ۱۴۰۰، یکشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۰ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org  قابل مشاهده بوده و متقاضیان با استفاده از شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین شماره شناسنامه و سال تولد می‌توانند کارنامه نتایج اولیه آزمون خود را مشاهده کنند.

آن‌دسته از متقاضیانی که براساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی شده‌اند، ‌باید از دوشنبه ۳۰ فروردین ماه تا پنج‌شنبه ۲ اردیبهشت ماه نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی خود (حداکثر ۵۰ کدرشته محل درصورت وجود) با توجه به رشته امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اقدام کنند. به این‌دسته از متقاضیان توصیه می‌شود؛ ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌های مرتبط با آن اقدام نموده، سپس کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را، از کدرشته‌محل‌های مربوط به رشته امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه، مرتب نموده و پس از آن نسبت به ثبت رشته محلهای انتخابی خود در فرم انتخاب رشته اقدام کنند.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی این آزمون از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان از عصر یکشنبه ۲۹ فروردین ماه در دسترس متقاضیان مجاز به انتخاب رشته خواهد بود.

لازم به توضیح است اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه علمی و سنجش عملی و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناور) در اواخر اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =