همکاری شورای امنیت در جنایات سعودی علیه مردم یمن!

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن ضمن انتقاد شدید از بیانیه اخیر شورای امنیت علیه «انصارالله»، گفت: شورای امنیت نشان داد که در جنایات عربستان سعودی علیه مردم یمن شریک است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از المسیره؛ «محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن به بیانیه شورای امنیت که در آن دولت نجات ملی این کشور را مسئول حوادث استان مأرب معرفی کرده بود، واکنش نشان داد.

الحوثی اعلام کرد: بیانیه شورای امنیت همان چیزی است که ما قبل از جلسه آن را پیش‌بینی کرده بودیم. در واقع، بیانیه شورای امنیت نشانگر استانداردهای دوگانه این شورا و رویکرد غیرصادقانه آن است.

بر اساس این گزارش، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در ادامه اظهار داشت: این عملکرد سست به هیچ وجه شایسته شورای امنیت سازمان ملل متحد نیست. ما معتقدیم که شورای امنیت سازمان ملل نیز در کنار ائتلاف سعودی مسئول قحطی در یمن است.

این مقام یمنی همچنین تصریح کرد: بدون تردید با مواضعی که شورای امنیت سازمان ملل متحد اتخاذ کرده است، باید گفت که این شورا شریک ائتلاف متجاوز سعودی است. پیشتر شورای امنیت سازمان ملل در بیانیه‌ای تشدید درگیری‌ها در استان مأرب واقع در شمال شرقی یمن را محکوم کرده و از جنبش انصارالله خواسته بود که این درگیری‌ها را متوقف کند.

شورای امنیت بدون اشاره به جنایات و تجاوزات عربستان سعودی، عملیات‌های انصارالله علیه سعودی‌ها را محکوم کرده بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =