تراکتور- الشارجه؛ بازگشت رسول و مسعود به شارجه

از روز دوم رقابت‌های لیگ قهرمان آسیا ۲۰۲۱، روز شنبه ۲۸ فروردین ماه، تیم تراکتور ایران به مصاف الشارجه امارات خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)- محمدرضا ولی‌زاده؛ این دیدار در استادیوم الشارجه امارات از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

دیدار با تیم صدرنشین گروه
شروع رقابت شاگردان رسول خطیبی در تراکتور پس از شش سال دوری از آسیا، با جدالی دشوار در برابر تیم پاختاکور آغاز شد، دیداری که در نهایت با نتیجه پرگل سه بر سه به پایان رسید و شاگردان رسول خطیبی در تراکتور ایران، نتیجه قابل قبولی را کسب کردند، اما الشارجه رقیب امشب تراکتور نیز در دیدار نخست خود با نتیجه یک بر صفر نیروی هوایی عراق را شکست داد و اکنون صدرنشین گروه "ب" لقب گرفته است.

خاطرات رسول و مسعود زنده شد
دیدار با الشارجه برای سرمربی و کاپیتان تراکتور شرایط متفاوتی دارد، رسول خطیبی و مسعود شجاعی هر دو سابقه بازی برای این تیم اماراتی را دارند و این موضوع از نکات قابل توجه این دیدار است،همچنین سرمربی الشارجه یعنی عبدالعزیز العنبری سابقه همبازی بودن با سرمربی و کاپیتان تراکتور را در الشارجه داشته است.

رسول‌پاشا به دنبال اولین پیروزی آسیایی
در شرایطی که خطیبی اولین فصل حضورش در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می‌کند که در دیدار با پاختاکور فرصت خوبی برای رسیدن به رکورد خوب اولین پیروزی در اولین دیدار داشت، اما سه امتیاز از کف تراکتوری‌ها پرید و حالا خطیبی در برلبر الشارجه امارات به دنبال کسب اولین پیروزی در لیگ قهرمانان آسیا است.
در نهایت باید دید جدال تراکتور با الشارجه امارات که از داشتن چندین بازیکن مطرح خارجی  هم بهره می‌برد چه خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =