الوحدات حریفی آسان برای شاگردان نکو

در شب دوم مسابقات شاگردان نکونام به مصاف تیم اردنی الوحدات می روند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مهرداد یاراحمدی؛ در شروع این فصل از مسابقات آسیایی استان خوزستان نیز یک نماینده شایسته در لیگ قهرمانان آسیا دارد، فولاد ایران پس از بردی پرگل برابر العین موفق شد در گام اول نیز السد پر ادعا را متوقف کند.

امشب در شب دوم مسابقات شاگردان نکونام به مصاف تیم اردنی الوحدات می روند. این تیم در دیدار اول خود موفق شد النصر عربستانی را متوقف کند.

در همین خصوص بخوانید؛

فولاد - الوحدات اردن؛ در انتظار اولین پیروزی

عملکرد الوحدات در دیدار برابر النصر خوب نبود اما موفق شد تیم عربستانی را که ۶۸ درصد مالکیت دیدار را در دست داشت متوقف کند.

الوحدات در دیدار گذشته خود تنها چهار شوت سمت دروازه حریف خود زد و در طول بازی ۳۱۷ پاس میان بازیکنان تیم اردنی رد و بدل شد، شوتزن ترین بازیکن این تیم طارق خاتم بود که دو شوت را روانه دروازه النصر کرد.

این دیدار در عربستان و ورزشگاه ملک فهد برگزار خواهد شد و شاگردان نکونام امیدوارند بتوانند با کسب برد در این دیدار امید خود را به صعود بیشتر کنند.

خطرناک ترین بازیکن الوحدات بازیکن لبنانی این تیم به نام سونی سعد است که در دیدار قبل نیز عملکرد خوبی به نمایش گذاشت در کنار وی طارق خاتم اردنی نیز بازیکن خطرناکی به نظر می رسد.

در مجموع به نظر نمی‌رسد حریف اردنی خطر زیادی برای شاگردان فولاد داشته باشد و اگر این تیم نمایش برابر السد خود را تکرار کند به راحتی از سد این تیم عبور خواهد کرد.

دیدار این دو تیم از ساعت ۲۲:۳۰دقیقه امشب در ورزشگاه فهد شهر ریاض آغاز خواهد شد، دو تیم فولاد و الوحدات اولین دیدار رسمی خود را برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =