تراکتور ۰ - الشارجه ۰/ کار صعود به دیدار سوم کشید

تیم فوتبال تراکتور تبریز در دومین بازی خود نیز تن به تساوی مقابل نماینده امارات داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، ایلیا تاری‌وردی؛ تیم فوتبال تراکتور تبریز از ساعت ۲۲:۳۰ امشب مقابل شارجه‌امارات به میدان رفت که تلاش دو تیم گلی را در بر نداشت تا به یک امتیاز این دیدار بسنده کنند.

تراکتور در حالی در ورزشگاه اختصاصی شارجه مقابل این تیم بازی کرد که در نخستین دیدار خود نیز مقابل پاختاکور ازبکستان به تساوی سه - سه رسید تا شاگردان رسول خطیبی در پایان بازی‌های هفته دوم از گروه B لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا با دو امتیاز همچنان امیدوار به صعود از این گروه باقی بمانند.


با گزارش اتفاقات مهم این بازی با ما همراه باشید.


ترکیب تراکتور ایران

محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، هادی محمدی، اکبر ایمانی، پیمان بابایی، سامان نریمان جهان، مهدی تیکدری، میثم تیموری، اشکان دژاگه، محمد عباس زاده و میلاد فخر الدینی


ترکیب الشارجه امارات
شاهین عبدالله، کایو، محمد عبدالباسط، خالد بوازیر، علی محمد الظنحانی، عبداله غنیم العلوی، خالد ابراهیم الظنحانی، سالم صالح، لوان پریرا، اتابک شوکوروف و عادل الحسانی

گل‌های بازی:


تراکتور ایران: -


الشارجه امارات: -


کارت زرد:


تراکتور ایران: (سامان نریمان جهان ۲۸)


الشارجه امارات: -


کارت قرمز:


تراکتور ایران: -


الشارجه امارات: -


مهم ترین اتفاقات بازی؛

دقیقه ۴: شوت از راه دور اتابک شوکوروف با اختلاف کمی از دروازه تراکتور به بیرون رفت.

دقیقه ۱۵: ارسال میلاد فخرالدینی از سمت راست را پیمان بابایی با پرشی بلند و ضربه سر روانه دروازه شارجه کرد اما این ضربه از قدرت کافی برای باز کردن دروازه حریف برخوردار نبود و به راحتی در اختیار الحوسنی قرار گرفت.

دقیقه ۱۷: سانتر روی پای سالم صالح از سمت راست در حالی که می رفت به یک موقعیت خطرناک در دهانه دروازه تراکتور تبدیل شود، با خروج به موقع اخباری مهار شد.

دقیقه ۲۲: کار ترکیبی تراکتوری ها با سانتر دژاگه به داخل محوطه جریمه می رفت به یک موقعیت خطرناک تبدیل شود اما ضربه سر عباس زاده را دروازه بان شارجه به راحتی در اختیار گرفت.

دقیقه ۲۵: شوت کات دار پیمان بابایی از نزدیکی خط محوطه جریمه روی پاس سامان نریمان جهان به خطرناک ترین شکل ممکن از کنار دروازه شارجه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۶: کایو با یک حرکت انفرادی زیبا و طی مسیری 20-30 متری خود را به محوطه جریمه تراکتور رسانده و در موقعیت تک به تک با اخباری از زاویه بسته یک ضربه زمینی خطرناک زد که این توپ با اختلاف از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۴۰: در ضد حمله بازیکنان الشارجه کایو به یو موقعیت تک به تک خطرناک رسید اما محمدرضا اخباری به زیبایی از گل خوردن تیمش جلوگیری کرد.

دقیقه ۵۵: صالح با یک نفوذ دیدنی وارد محوطه جریمه تراکتور شد و با یک پاس عقب سعی در ایجاد موقعیت برای هم تیمی هایش داشت اما اخباری با یک واکنش زیبا راه پاس او را بست.

دقیقه ۵۷: سالم صالح در موقعیت تک به تک قرار گرفت که اخباری برای بار دوم او را ناکام گذاشت

دقیقه ۵۸: در ضد حمله بازیکنان تراکتور پاس عباس زاده به تیکدری در حال فرار رسید اما ضربه او توسط دروازبان به کرنر رفت.

دقیقه ۹۲: در ضد حمله تیم الشارجه پریرا به یک موقعیت مناسب برای گل زنی رسید اما خوشبختانه شوت این بازیکن با اختلاف کمی به بیرون رفت.

کد خبر: 1093355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =