الشرطه هدف بعدی غول/ فرهاد، قاتل گروه مرگ می‌شود؟

پس از آتش‌بازی در گام نخست لیگ قهرمانان آسیا و صدرنشینی، حالا آبی‌های ایران در دومین مسابقه خود به مصاف الشرطه عراق خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، تینا نجفی؛ پس از آتش‌بازی در گام نخست لیگ قهرمانان آسیا و صدرنشینی، حالا آبی‌های ایران در دومین مسابقه خود به مصاف الشرطه عراق خواهند رفت.

نگاه به الشرطه؛ قلدرِ بازنده!

الشرطه در مسابقه نخست با نتیجه دو بر صفر، مغلوب الدحیل، دیگر تیم گروه C شد. آن‌ها حالا برای جبران مافات و عقب نماندن از کورس، با تمام قوا پا به میدان خواهند گذاشت.

الشرطه بازیکنان ملی پوش زیادی را در اختیار دارد. از بازیکنان مطرح این تیم می‌توان به امجد اطوان، مروان حسین، علی فائز و علی فیصل اشاره کرد که می‌توانند آبی‌های ایران را آزار دهند. رافائل داسیلوا ستاره برزیلی این تیم، به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست خواهد داد.

الشرطه، در پنج مسابقه آخر خود در لیگ عراق به دو باخت و سه پیروزی دست یافته است و در جایگاه سوم جدول رده بندی این کشور قرار دارد.

سازِ کوک مهاجمان، حریف بازی بسته عراقی‌ها خواهد شد؟

معمولا تیم‌های عراقی، بازی بسته و مبتنی بر ضدحملات برق‌آسا را در دستور کار خود قرار می‌دهند. آمادگی بالای مهاجمین استقلال این روزها برگ برنده فرهاد مجیدی است‌. اما شاگردان فرهاد، باید در فاز تدافعی و به ویژه در عمق دفاعی، با هوشیاری بیشتری عمل کنند.

به زبان آمار

این هفتمین تقابل رسمی آبی‌ها با تیم‌های عراقی است. در ۶ مسابقه گذشته استقلال تنها یک بار موفق به پیروزی شده است. استقلال و الشرطه فصل گذشته نیز در مرحله گروهی، هم‌گروه بودند و در هر دو دیدار رفت و برگشت، به تساوی یک بر یک دست یافتند. اما در نهایت این آبی‌ها بودند که با تفاضل گل بهتر، راهی مرحله بعد شدند.

حفظ صدرنشینی با طعم طلسم شکنی؟

اگرچه تکرار نتیجه دیدار قبل کمی دور از ذهن است، اما پیروزی در این مسابقه همان اتفاقی است که می‌تواند آبی‌ها را به رستگاری مطلق برساند. آن‌ها در صورت کسب سه امتیاز، نه تنها به اولین بردشان مقابل الشرطه دست خواهند یافت بلکه گام مهمی برای صعود در این گروه دشوار برخواهند داشت. 

در نهایت باید دید که آیا فرهاد مجیدی در نقش قاتل گروه مرگ ظاهر خواهد شد؟

انتهای پیام/

کد خبر: 1093357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =