رئیس مؤسسه استنادی علوم (ISC) و پایش علم و فناوری منصوب شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، رئیس مؤسسه استنادی علوم (ISC) و پایش علم و فناوری را منصوب کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، محمدجواد دهقانی را به عنوان رئیس مؤسسه استنادی علوم (ISC) و پایش علم و فناوری منصوب کرد. در این حکم انتصاب خطاب به دهقانی آمده است:

باعنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی و پیشنهاد معاون محترم پژوهش و فناوری، به موجب این حکم به سمت رئیس موسسه استنادی علوم (ISC) و پایش علم و فناوری منصوب می‌شوید.

براساس مصوبه جلسه ۹۱۵ مورخ ۰۲/‏۰۸/‏۱۳۹۸‬ شورای گسترش و برنامه‌ریزی آموزش عالی، مبنی بر تجمیع پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری، و نیز تصویب عنوان جدید موسسه استنادی علوم (ISC) و پایش علم و فناوری در جلسه ۹۳۶ آن شورا، انتظار می‌رود با توکل به خداوند سبحان، ماموریت و وظایف موسسه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و در چارچوب برنامه‌ها و جایگاه تشکیلاتی مصوب به انجام رسانید.

امید است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی و راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری همه مدیران، اعضای هیئت علمی و کارکنان گرامی، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری و سیاست‌های توسعه علمی همه جانبه ایفا نمایید.

گفتنی است پیش از این محمدجواد دهقانی ریاست مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و سرپرستی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام را برعهده داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =