سرپرست پارک علم و فناوری آذربایجان غربی منصوب شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، سرپرست پارک علم و فناوری آذربایجان غربی را منصوب کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی، دکتر غلامرضا منصورفر را به عنوان سرپرست پارک علم و فناوری آذربایجان غربی منصوب کرد. در این حکم انتصاب خطاب به منصورفر آمده است:

با توجه به استعفای دکتر علی محمد نیکبخت و ضمن تشکر و آرزوی توفیق برای ایشان، بر اساس پیشنهاد معاون محترم پژوهش و فناوری، به موجب این حکم به سمت سرپرست پارک علم و فناوری آذربایجان غربی منصوب می‌شوید.

امید است که با تدبیر جناب‌عالی و تعامل موثر با مدیریت استان و دانشگاه‌های بزرگ منطقه، برنامه‌های اجرایی پارک تداوم یابند و شرایط لازم برای رشد و توسعه کمی و کیفی پارک در عرصه‌های کالبدی و محتوایی و نقش‌آفرینی هرچه بیشتر در زیست بوم کارآفرینی و نوآوری فراهم آید و جایگاه پارک علم و فناوری آذربایجان غربی در برنامه‌های توسعه‌ای منطقه ارتقا یابد.

همچنین با توکل به خداوند سبحان و پیروی از آموزه‌های اسلامی و مبانی علمی مأموریت‌ها و وظایف محوّله را برپایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های مصوّب دولت تدبیر و امید و طرح‌های پیشنهادی به مجلس محترم شورای اسلامی به انجام رسانید و با جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب‌نظران در مراکز دولتی و خصوصی حوزه فناوری نقش خود را به شایستگی در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا کنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =