تراکتور و شانسی که هنوز زنده است

شاگردان رسول خطیبی در دومین هفته لیگ قهرمانان آسیا نیز مانند هفته نخست به کسب تنها یک تیم رضایت دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، حسین بلقدری؛ تیم تراکتور به عنوان یکی از چهار نماینده ایران در این فصل لیگ قهرمان آسیا در گروه B مسابقات با تیم‌های شارجه امارات، پاختاکور ازبکستان و نیروی هوایی عراق همگروه است.

تراکتور شب گذشته در دومین هفته از بازیهای این گروه به مصاف شارجه امارات میزبان گروه B رفت و امیدوار به کسب نخستین برد خود بود که در نهایت باوجود موقعیت‌های گلزنی برای هر دو تیم، این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

شاگردان رسول خطیبی که در هفته اول در یک بازی جذاب و پر گل برابر پاختاکور ازبکستان به تساوی سه بر سه رسیدند، امیدوار بودند با برتری در مقابل شارجه به نخستین برد خود دست پیدا کنند اما در نهایت به دومین تساوی خود رضایت دادند.

صدرنشینی میزبان در گروه B

تیم شارجه امارات که هفته اول موفق به شکست نیروی هوایی عراق شده بود، با کسب یک امتیاز مقابل تراکتور چهار امتیازی شد و در صدر این گروه قرار گرفت و حالا مدعی اصلی صعود از این گروه است. این تیم با اتکا به میزبانی خود به  دنبال صعود از مرحله گروهی است.

تیم پاختاکور دیگر تیم این گروه، شب گذشته در برابر نیروی هوایی عراق قرار گرفت و موفق به کسب پیروزی نشد و با کسب دو تساوی در کنار تراکتور همچنان شانس صعود را برای خود قائل است.

شانس صعود برای شاگردان خطیبی

باوجود کسب دو تساوی در دوبازی نخست برای تراکتور، این تیم هنوز شانس صعود حتی به عنوان تیم اول را دارد. تراکتور با شارجه صدرنشین فعلی گروه دوم غرب آسیا تنها دو امتیاز فاصله دارد و در چهار بازی باقیمانده می‌تواند خود را به عنوان صدرنشین معرفی و به دور بعدی صعود کند.

در کنار تراکتور تیم قدرتمند پاختاکور ازبکستان هم با کسب دو امتیاز همچنان برای خود شانس صعود را قائل است. این تیم در لیگ ازبکستان موفق به بردن تمام بازیهای خود شده و با اعتماد به نفس پا به این مسابقات گذاشت ولی تا اینجای کار در کسب پیروزی ناکام مانده است‌.

تقابل تراکتور با تیم عراقی در هفته سوم

در ادامه بازی‌های این گروه، تیم تراکتور روز سه شنبه ۳۱ فروردین به مصاف نیروی هوایی عراق می‌رود و امیدوار است به نخستین برد خود دست یابد و شانس خود را برای صعود به مرحله بعدی افزایش دهد.
تیم عراقی با وجود شانس کمتر نسبت به سه تیم دیگر گروه، می‌تواند برای تراکتور دردسر ایجاد کند، همانطور که موفق به توقف پاختاکور ازبکستان شد.

در دیگر دیدار این گروه تیم شارجه و پاختاکور به مصاف هم می‌روند و باید دید چه نتیجه‌ای بین دو تیم رقم خواهد خورد. با توجه به شرایط جدول این گروه، نتیجه تساوی بین تیم اماراتی و ازبکستانی به سود تراکتور ایران خواهد بود.

طرفداران تراکتور هنوز امید زیادی به درخشش و صعود تیمشان به دور بعدی دارند و منتظرند با کسب اولین برد مقابل نیروی هوایی عراق، فشار از روی تیم کم بشود و با اعتماد به نفسی بیشتر به مصاف حریفان خود بروند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =