الشرطه عراق ۰ - استقلال ایران ۳/ یک پیروزی پرگل دیگر برای آبی‌ها

مصاف استقلال ایران و الشرطه عراق در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی ۳ بر صفر شاگردان فرهاد مجیدی به پایان رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ در جریان هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، دو تیم استقلال ایران و الشرطه عراق به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برتری ۳ بر صفر شاگردان فرهاد مجیدی به پایان رسید.

گل‌های استقلال را در این بازی را محمد نادری در دقیقه ۴۳، فرشید اسماعیلی در دقیقه ۵۵ و شیخ دیاباته در دقیقه ۶۵ به ثمر رساندند. الشرطه از دقیقه ۱۱ با اخراج حسام کاظم ۱۰ نفره بازی کرد.

با این نتیجه استقلال با ۶ امتیاز در صدر جدول گروه C رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ایستاد. الدحیل با ۴ امتیاز در جایگاه دوم و الاهلی عربستان با یک امتیاز در رتبه سوم جای دارند. الشرطه عراق هم بدون امتیاز، قعر نشین جدول است.


با گزارش اتفاقات مهم این بازی با ما همراه باشید.


ترکیب الشرطه عراق 

احمد باسیل، کرار عامر، سعد ناطق، علی فائذ، فهد یوسف، ماجد عطوان،علی حسنی فیصل، علا مهوا، حسام کدهیم، سعد عبدالامر و محمد داوود 


ترکیب استقلال ایران 

رشید مظاهری، وریا غفوری، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، محمد نادری، هرویه میلیچ، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، شیخ دیاباته و مهدی قایدی

گل‌های بازی:
الشرطه عراق: -
استقلال ایران: محمد نادری (دقیقه ۴۴)، فرشید اسماعیلی (دقیقه ۵۵)، شیخ دیاباته (دقیقه ۶۵)


کارت زرد:
الشرطه عراق: علی الطمیمی (۸۵) کرار عامر (۹۰+۳)

استقلال ایران: محمدحسین مرادمند (۲۶) سبحان خاقانی (۶۱)


کارت قرمز:
الشرطه عراق: حوسام خادم (۱۱)
استقلال ایران: -


مهم ترین اتفاقات بازی؛

دقیقه ۸: فرصت خوب برای استقلال که مهدی قایدی درون محوطه جریمه صاحب توپ شد اما تکل کرار عامر مانع از شوت زنی قایدی شد.

دقیقه ۱۶: پاس خوب میلیچ به آرش رضاوند رسید و ضربه فنی و کات دار این بازیکن را احمد بسیل سنگربان الشرطه راهی کرنر کرد.

دقیقه ۳۶: در حالیکه پس از ۱۰ نفره شدن الشرطه، بازی دفاعی این تیم عراقی مانع از خلق موقعیت برای استقلالی ها شده بود، این الشرطه بود که صاحب یک موقعیت بسیار خطرناک شد. پاس محمد داوود به علاء علی موهاوی رسید و شوت روی پا و محکم این بازیکن را رشید مظاهری به زیبایی مهار کرد.

دقیقه ۴۳: کرنر ارسالی میلیچ در پشت محوطه جریمه به قایدی رسید که توپ روی پای این بازیکن خوب ننشست و شوت سر ضرب مهاجم استقلال با اختلاف راهی بیرون شد.

دقیقه ۴۶: فرصت خوبی برای دیاباته مهیا شد که این بازیکن پس از عبور دادن توپ از میان پاهای مدافع الشرطه، شوتش را به وسط دروازه زد که احمد بسیل توپ را مهار کرد.

دقیقه ۷۵: یک قطع توپ عالی از سعید مهری و پاس عالی این بازیکن، رضاوند را در مصافی تک به تک به احمد بسیل سنگربان الشرطه قرار داد که شوت رضاوند با بدشانسی به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد.

بعد از گل سوم استقلال، بازی متعادل‌تر پیش رفت و آبی‌پوشان سعی داشتند بازی را مدیریت کنند تا پیروزی بازی را از آن خود کنند. در این مدت موقعیت‌های نصفه و نیمه شاگردان فرهاد مجیدی گل دیگری برای استقلال نساحت.

در پایان تلاش استقلال برای بیشتر کردن اختلاف ثمری نداشت تا این بازی در نهایت با برتری ۳ گله شاگردان فرهاد مجیدی پایان یابد و این تیم صدرنشین گروه C رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =