دستاوردهای سردار حجازی در حفظ امنیت و تمامیت ارضی ماندگار می‌ماند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی درگذشت سردار سرتیپ پاسدار "سیدمحمد حسین زاده حجازی" را تسلیت گفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، دکتر محمدمهدی طهرانچی در پیامی درگذشت سردار سرتیپ پاسدار "سیدمحمد حسین زاده حجازی" جانشین فقید فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت دکتر طهرانچی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت سردار سرتیپ پاسدار "سیدمحمد حسین زاده حجازی" جانشین فقید فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که پس از سال‌ها تلاش‌های بی‌وقفه و خدمت صادقانه به‌نظام اسلامی و کشور به ملکوت اعلی پیوست، موجب تأسف و تألم گردید.

بی‌تردید خدمات ارزنده ایشان در دوران جنگ تحمیلی و پس از آن در مناصب مختلف، نشان از درایت و توانمندی این فرمانده جان برکف بود که همواره دستاوردهای سردار حجازی در حفظ امنیت و تمامیت ارضی و همچنین حضور در جبهه مقاومت اسلامی علیه داعشیان و مبارزه با تروریسم در منطقه ماندگار می‌ماند و یاد این فرمانده جانباز و رشید اسلام را در دل‌ها زنده نگه می‌دارد.

این‌جانب فقدان این فرمانده دلیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده معزز، همرزمان ایشان و ملت شریف ایران تسلیت گفته و از خداوند رحمان و غفار برای آن فقید سعید، رحمت واسعه الهی و غفران و برای بازماندگان معظم صبر جزیل و سلامتی مسألت دارم.

محمدمهدی طهرانچی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

انتهای پیام/

کد خبر: 1093569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =