مهلت ثبت نام هجدهمین فراخوان جذب هیات علمی علوم پزشکی تمدید شد

مهلت ثبت نام در هجدهمین فراخوان جذب و استخدام عضو هیات علمی پیمانی در رشته های علوم پایه و بالینی دانشگاه های علوم پزشکی تا ساعت ۲۴ روز ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ تمدید شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، ثبت نام فراخوان جذب و استخدام عضو هیأت علمی پیمانی در رشته‌های علوم پایه و بالینی دانشگاه‌های علوم پزشکی به صورت متمرکز و اینترنتی بوده و ملاک ثبت نام در فراخوان متقاضیان گرفتن کد رهگیری است.

مهلت ثبت نام در هجدهمین فراخوان جذب و استخدام عضو هیات علمی پیمانی در رشته های علوم پایه و بالینی دانشگاه های علوم پزشکی و موسسات آموزش عالی و پژوهشی وزارت بهداشت پیش از این ۳۱ فروردین ماه بود که این مهلت تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ تمدید شد.

در این دوره یک هزار و ۸۰۱ عضو هیأت علمی جدید در دانشگاه‌های علوم پزشکی جذب می‌شوند.

از این تعداد ۹۰۰ نفر در گروه علوم پایه، ۸۹۳ نفر در گروه بالینی و ۸ نفر در گروه عمومی (معارف اسلامی) جذب می‌شوند. همچنین از میان ۹۰۰ نفری که برای گروه علوم پایه جذب می‌شوند تعداد ۱۸ نفر ظرفیت به دکتری تخصصی پژوهشی اختصاص دارد.

از تعداد یک هزار و ۸۰۱ نفر ظرفیتی که برای عضویت هیأت علمی در دانشگاه‌های علوم پزشکی در نظر گرفته شده است تعداد ۵۷۰ نفر به دانشگاه‌های مادر اختصاص دارد و مابقی ظرفیت به سایر دانشگاه‌ها و دانشکده‌های تابعه تعلق دارد.

جذب هیات علمی در ۶۸ دانشگاه، دانشکده و موسسه آموزش عالی و تحقیقاتی وابسته به وزارت بهداشت انجام می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =