نظرات وزارت بهداشت در مدیریت کرونا عملیاتی شود

۲۳۵ نماینده مجلس با امضای بیانیه‌ای تاکید کردند: در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری نظرات کارشناسانه وزارت بهداشت، در تصمیم گیری ها برای مدیریت بیماری کرونا لحاظ و عملیاتی شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ در پایان جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی ۲۳۵ نماینده مجلس در بیانیه‌ای ضمن تقدیرو تشکر از اقدامات کادر بهداشت و درمان کشور تاکید کردند: در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری نظرات کارشناسانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تصمیم گیری ها برای مدیریت بیماری کرونا لحاظ و عملیاتی شود.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

۱۴ ماه از شروع بیماری منحوس کرونا در جهان و به تبع آن در کشور اسلامی ما می‌گذرد، در ۱۴ ماه گذشته تلاشگران عرصه سلامت اعم از پزشکان و پرستاران و کلیه کادر درمانی با تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر خویش حماسه مثال زدنی را به منصه ظهور درآورند. به نحوی که یادآور ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های دوران دفاع مقدس شد. به موازات ایثارگری‌هایی که به تعبیر رهبری مجاهدت نستوه نام گرفت دستاوردهای عظیم در توسعه زیرساختهای بهداشتی و درمانی در کمترین زمان و نیز تأمین تجهیزات و دانش فنی داخل و همچنین دستیابی به دانش روز و تأمین داورهای مورد نیاز علیرغم تحریم‌های ظالمانه، درخور تحسین است. مشارکت فعالانه بخشهای مختلف کشور به ویژه نیروهای مسلح، بسیجیان دلاور در قالب طرح شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی که با محوریت وزارت بهداشت به انجام رسید یکی دیگر از اقدامات در حوزه سلامت کشور بود.

در این میان همدلی، یکپارچگی و فرماندهی وزارت بهداشت به عنوان تولیت نظام سلامت ستودنی و قابل ستایش است. اینک ما نمایندگان مجلس ضروری می‌دانیم که از ۱۴ ماه تلاش خستگی ناپذیر پزشکان و پرستاران و دیگر اعضای کادر بهداشت و درمان و مدیران بخش بهداشت و درمان و البته از وزیر دلسوزشان صمیمانه تشکر کنیم. از همه درخواست می‌کنیم که در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری نظرات کارشناسانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را در تصمیم گیری ها لحاظ و عملیاتی کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =