پرسپولیس ایران - گوا هند؛ تقابل پرسپولیس با تیم چهارم لیگ هند!

در سومین روز از رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱، روز سه‌شنبه ۳۱ فروردین، تیم پرسپولیس ایران به مصادف گوا هند خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)- محمدرضا ولی‌زاده؛ از هفته سوم مسابقات گروهی لیگ قهرمانان آسیا، شاگردان یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس، به مصاف نماینده کشور هند، تیم گوا می‌رود.

این دیدار از گروه E این رقابت‌ها، از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران در شهر گوا کشور هند و ورزشگاه فاتوردا یا همان جواهر لعل نهرو برگزار خواهد شد.

جدال صدرنشین ایران و چهارم لیگ هند
شاگردان یحیی گل‌محمدی، در ۲۰ بازی گذشته ۱۱ پیروزی، ۸ تساوی و ۱ شکست در کارنامه خود داشته است. آن ها همچنین آمار ۲۷ گل زده و ۱۰ گل خورده به ثبت رسانده اند و با ۴۱ امتیاز صدرنشین لیگ برتر ایران هستند.

اما هندی‌های گوا، در ۲۰ بازی ۷ پیروزی به دست آورد، ۱۰ تساوی و ۳ شکست، همچنین آن‌ها ۳۱ گل زدند و ۲۳ گل خوردند و با ۳۱ امتیازی در رده چهارم جدول لیگ هند قرار گرفتند.

تقابل با میزبان بی‌خطر
اما این دیدار نمی‌تواند چندان برای شاگردان یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس دشوار باشد، در شرایطی که باتوجه به دیگر گروه‌های منطقه غرب، پرسپولیس در گروه ساده‌ای قرار گرفته است، گروهی که تیم‌های الریان، گوا و الوحده تا به اینجای کار حتی توان امتیاز گرفتن و بردن یکدیگر را هم نداشته‌اند و دیداهایشان برابر پرسپولیس را هم واگذار کرده‌اند.

با این اوصاف دیدار امشب، چندان جدال سختی از آب درنخواهد آمد و در صورت پیروزی پرسپولیسی‌ها، شاگردان گل‌محمدی می‌توانند صعود خود را به عنوان تیم اول قطعی کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =