۲۲ بیمارستان به دستگاه‌های اکسیژن‌ ساز مجهز گردید

بنیاد مستضعفان در مرحله دوم و همزمان با موج چهارم شیوع کرونا، ۱۰ بیمارستان دیگر کشور را به دستگاه‌های اکسیژن‌ساز تجهیز کرد و بر همین اساس تعداد بیمارستان‌های تجهیز شده به ۲۲ بیمارستان رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، همزمان با شیوع مجدد کرونا در موج چهارم و درگیر شدن بسیاری از بیمارستان های کشور و نیاز مبرم بیمارستان ها به تجهیزات اکسیژن ساز، بنیاد مستضعفان هزینه تجهیز ۱۰ بیمارستان دیگر به دستگاه اکسیژن ساز بیمارستانی را تقبل کرد.

بر اساس این گزارش، بنیاد مستضعفان که در مرحله قبل همزمان با موج سوم شیوع کرونا، مبلغ ۴۷ میلیارد تومان را برای تجهیز ۱۲ بیمارستان به دستگاه های اکسیژن ساز بیمارستانی و همچنین خرید ۱۰۰۰ دستگاه اکسیژن ساز خانگی در اختیار وزارت بهداشت گذاشته بود، در موج چهارم شیوع کرونا در کشور نیز با درخواست وزیر بهداشت، مبلغ ۲۰ میلیارد تومان را برای تجهیز ۱۰ بیمارستان دیگر به دستگاه های اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری بیمارستانی، تخصیص داد.

این دستگاه های اکسیژن ساز از جمله تجهیزات ضروری بیمارستان های کشور در شرایط کرونایی این روزها هستند که بنیاد مستضعفان در موج سوم و چهارم شیوع این ویروس در کشور،  ۲۲ بیمارستان را به این تجهیزات مجهز کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =