تراکتور ایران- نیروی هوایی عراق؛ پُرشورها به دنبال راهی برای صعود

از روز سوم رقابت‌های لیگ قهرمان آسیا ۲۰۲۱، روز سه‌شنبه ۳۱ فروردین ماه، تیم تراکتور ایران به مصاف نیروی هوایی عراق خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)- محمدرضا ولی‌زاده؛ این دیدار در استادیوم الشارجه امارات از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

پیش به سوی اولین پیروزی
تراکتوری‌ها که با کسب تساوری ۳ بر ۳ مقابل پاختاکور و همچنین تساوی بدون گل مقابل شارجه، با ۲ امیتاز بعد از شارجه ۴ امتیازی و پاختاکور ۲ امتیازی در رده سوم گروه B قرار دارند، در تقابلی حساس به مصاف نیروی هوایی عراق که با شکست مقابل شارجه و کسب تساوی بدون گل مقابل پاختاکور، با ۱ امتیاز و بدون گل زده تیم چهارم این گروه است، خواهند رفت.

اما باتوجه به شرایط دو تیم، بدون شک شاگردان رسول خطیبی به دنبال کسب هر سه امتیاز این دیدار هستند.

جدال با تیم صدرنشین عراق
دیدار با تیم‌های عراقی برای نمایندگان فوتبال ما، همیشه دشوار بوده است، نیروی هوایی در پایان هفته بیست و هشتم لیگ برتر عراق با 59 امتیاز در صدر جدول قرار دارد. این تیم با 44 گل زده در 26 بازی صاحب بهترین خط حمله لیگ عراق است.

بهرحال این دیدار می‌تواند سخت‌ترین جدال شاگردان رسول خطیبی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باشد، دیداری که پیروزی در آن می‌تواند امید تراکتوری‌ها را برای صعود دوچندان کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =