فولاد ایران - النصر عربستان؛ جنگ تمام عیار با کرونایی‌های متمول

از روز سوم رقابت‌های لیگ قهرمان آسیا ۲۰۲۱، روز سه‌شنبه ۳۱ فروردین ماه، تیم فولاد ایران به مصاف النصر عربستان خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)- محمدرضا ولی‌زاده؛ این دیدار در شرایطی از ساعت ۲۲.۳۰ در ورزشگاه دانشگاه ملک سعود در عربستان برگزار خواهد شد.

جدال صدرنشینی
النصری‌ها در لیگ عربستان، در پایان هفته بیست و ششم لیگ عربستان، با ۳۶ امتیاز در رده ششم قرار دارد و فاصله‌اش با الهلال صدرنشین، ۱۰ امتیاز است، شاگردان مانو منزس برزیلی که در هفته گذشته با سه گل شاگردان ژاوی در السد را شکست داد، بدون شک حریف سرسختی برای یاران جواد نکونام در این دیدار خواهند بود.
باتوجه به جایگاه جدولی دو تیم، که هر دو چهار امتیازه هستند و تنها تفاضل گل کمتر فولاد این تیم را در رده دوم جدول قرار داده است، این جدال را می‌توان جنگ صدرنشینی این گروه نامید.

بحران کرونا در اردوی سرمایه‌دارها
اما نکته مهم این دیدار کرونایی شدن تعدادی از اعضای تیم النصر است، تا حالا ۹ نفر از این بازیکنان و کادر النصری‌ها مبتلا به کرونا شده‌اند، تا تیم پرستاره النصر در برابر نمایده ایران با چالش روبه‌رو شود.

در راه شگفتی‌سازی
شاگردان جواد نکونام در فولاد که با ارائه نمایش‌های بی‌نقص نگاه‌ها را به خود خیره کرده‌اند، حالا پس از سه دیدار تماشایی و غرور انگیز در برابر، العین امارات، السد قطر و الوحدات اردن به دنبال تکمیل شگفتی‌سازی خود در برابر النصر عربستان خواهند بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =