گل‌محمدی: انتظار پیروزی پرگل برابر گوا درست نبود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اینکه بعضی‌ها انتظار داشتند برابر گوا به پیروزی پرگلی دست پیدا کنیم درست نبود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل گوای هند در سومین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ گفت: اینکه بعضی‌ها انتظار بازی راحت و پُر گل را داشته باشند درست نبود. همانطور که دیدید گوا یک تیم منسجم،‌ با برنامه و با دوندگی بالا بود. خودم انتظار این سختی‌ها را داشتم. بعد از اینکه گل خوردیم خیلی خوب به بازی برگشتیم و توانستیم سریع گل خورده را جبران کنیم. فکر می‌کنم این کیفیت خوبی است که بازیکنان ما داشتندو تسلیم نشدند و با انرژی بیشتر سعی کردند نتیجه را جبران کنند. این عکس‌العمل خوبی از طرف بازیکنان بود و جا دارد از آنها تشکر کنم.

وی عنوان کرد: در ادامه می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم، حتی یک پنالتی را هم از دست دادیم. اگر گل سوم را می‌زدیم بازی برای‌مان راحت‌تر می‌شد. متأسفانه این اتفاق نیفتاد ولی در نیمه دوم خیلی خوب بازی را کنترل و سه امتیاز خوب دیگر را در این گروه سخت کسب کردیم.

گل‌محمدی یادآور شد: گروه ما یکی از سخت‌ترین گروه‌های این دوره از مسابقات است. در بازی بعد هم باید سعی کنیم سه امتیاز را بگیریم تا خیال‌مان بابت صعود از گروه راحت شود. به هواداران این سه امتیاز و برد را تبریک می‌گویم و به آنها تقدیم می‌کنیم. از بازیکنان هم تشکر می‌کنم، چون با توجه به سختی‌های زیادی که داشتند و دارند و مشکلات آب‌وهوایی خیلی انرژی می‌گذارند و با تمرکز کارشان را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =