ارتش تحت رهبری‌های مدبرانه فرماندهی معظم در صحنه حاضر است

فرمانده کل ارتش ضمن تشکر و قدردانی از پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت روز ارتش تاکید کرد: ارتش تحت رهبری های مدبرانه آن فرماندهی معظم همواره در صحنه حاضر است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از روابط عمومی ارتش، در پیام سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی به محضر رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معزز کل قوا (مدظله العالی) آمده است: روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، یادگار پربرکت حضرت امام خمینی (ره) و حاصل حمایت و پشتیبانی حضرتعالی از ارتش در دوران سختی است که دشمنان عنود خارجی و عناصر نادان داخلی تبر انحلال بر پیکره ارتش می‌زدند.

در پیام فرمانده کل ارتش آمده است: سال‌ها خدمت صادقانه و ایثارگرانه فرزندان و سربازان ولایت در ارتش جمهوری اسلامی ایران که همواره به الطاف پدرانه آن فرمانده معظم مزین بوده، ارتش را از مسیرهای سخت گذر داده و به این نقطه از اقتدار و بصیرت انقلابی رسانده است.

امیر سرلشکر موسوی اضافه کرد: ضمن امتنان از ابراز لطف آن رهبرعظیم الشأن، قلب‌های همه کارکنان جان بر کف و خانواده های ولایی و صبور آنان که مخاطب لطف و عنایت بزرگوارانه آن رهبر فرزانه قرار گرفتند، آکنده از شوق و شعف شد و دعای افطار و ذکر سحر سربازان ولایت با درخواست خاضعانه برای استدام سایه پربرکت آن رهبر حکیم از درگاه ربوبی درآمیخت.

 فرمانده کل ارتش در این پیام افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران به درگاه خداوند بزرگ شاکر است که تحت رهبری‌های مدبرانه آن فرماندهی معظم همواره در صحنه حاضر است و برای انجام هرگونه ماموریت آمادگی دارد و به تبعیت از فرمان مطاع، آمادگی‌های ارتش ولایت‌مدار افزایش و نقش آفرینی‌ها گسترش خواهد یافت.

در ادامه این پیام آمده است: آحاد رزمندگان ارتش که از پشتوانه گرم خانواده‌های بصیر و فداکار برخوردارند به نعمت والای ولایت شکرگذارند و محبت بی‌بدیل ملت بزرگ ایران را قدر می‌دانند و با ایمان به خداوند بزرگ، اعتماد به آیه شریفه «الذین جاهدوا فینا لنهدینم سبلنا»، دل در گرو اراده آن امام فاطمی سرشت و پشت‌گرم به ملت بزرگ، راهی را که آمده‌اند لطف و عنایت خداوند و راه پیش رو را تحت زعامت آن فرمانده علوی ‌تبار، تکلیف الهی خود می‌دانند.

فرمانده کل ارتش در این پیام تاکید کرد: هر روز می‌کوشیم تا توان خود را به سر حد نیاز افزایش دهیم و آنچنان باشیم که شایسته مدال افتخار خدمت و مصداق آیه شریفه «اشداء علی الکفار رحماء بینهم» باشیم؛ در این راه هر روز بیش از پیش نیازمند دعا و رهنمودهای آن فرماندهی معزز هستیم.

سرلشکر موسوی در پایان پیام خود آورده است: در محضر خداوند بزرگ به عهدی که بسته‌ایم تاکید می‌کنیم و این راه نورانی را با گام‌های محکم و مطمئن، هم‌افزا و هم‌سنگر با برادران عزیزمان در سپاه و سایر نیروهای مسلح تا تحقق کامل آرمان‌های والای انقلاب اسلامی طی خواهیم کرد. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1093692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =