بیش از ۸ هزار نفر داوطلب شرکت در آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و جانبازان شدند

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تاکنون ۸ هزار و ۳۲۲ نفر برای شرکت در آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، فاطمه زرین‌آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار کرد: به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیان آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر که تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ برای ثبت نام اقدام نکرده‌اند ترتیبی اتخاذ شد تا بتوانند تا روز یکشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه تاکنون ۸ هزار و ۳۲۲ نفر برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند، ادامه داد: متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و مندرجات این اطلاعیه، به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با توجه به رشته و مقطع تحصیلی خود نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

گفتنی است، در مهلت تمدید شده با توجه به اعلام شغل محل‌های جدید، مقرر شد امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد شود و آن دسته از متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت نام برای شرکت در این آزمون اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا روز یکشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ نسبت به ویرایش کد شغل محل انتخابی خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =